Hva kommer du til å savne med å være gravid?

Alt.

Vurderer å få et barn til bare for å være gravid igjen. :joyful: Hadde seriøst vurdert å være surrogat dersom det var lovlig. Men skal vel ikke si det for bastant ettersom jeg bare var gravid i underkant av 6 måneder.

Kommer til å savne å gå med de kjolene/klærne jeg vil med den selvsikkerheten jeg har med gravidmage!
Kommer aldri til å gå med tettsittende kjole og eie det på samme måte uten gravidmagen.. ikke med Holdin en gang! Synd!

Kommer til å savne å gå med de kjolene/klærne jeg vil med den selvsikkerheten jeg har med gravidmage!
Kommer aldri til å gå med tettsittende kjole og eie det på samme måte uten gravidmagen.. ikke med Holdin en gang! Synd!
Enig! Er noe befriende med å gå rundt med stor mage og ikke bry seg, for sånt er det bare!!

Også befriende å spise en softis i sentrum med hele ansiktet og med stor mage og bare gi heeelt blaffen mens alle cruiseturistene står å ser på! :laughing001

Enig! Er noe befriende med å gå rundt med stor mage og ikke bry seg, for sånt er det bare!!

Også befriende å spise en softis i sentrum med hele ansiktet og med stor mage og bare gi heeelt blaffen mens alle cruiseturistene står å ser på! :laughing001
Jaaa:laughing002 hahaha

Kommer til å savne sparkene og alle bevegelsene i magen.

Også kommer jeg til å savne det å ikke ha mensen og menssmerter. Er så deilig å ikke ha det! Mer stabil flora der nede også under graviditet. Ikke så mange faser

Back
Topp