Hva kommer blodskutte øyne av?

FancyPants

Forumet er livet
Sånn når man får veldig synlige blodårer på det hvite i øyet?

Jeg har fått det i det siste, og det gjør at jeg ser dausliten ut.[>:]

Noen som vet hva det kommer av? Evt hvordan jeg kan bli kvitt det?

Vil tro det er pga for lite søvn og evt sykdom![:)]
jeg får det visst jeg er syk..

Jeg er ganske trøtt om dagen, uten at jeg helt vet hvorfor. Sover 8 timer pr natt til og med.Føler ikke at jeg kan sove noe mer enn det.. Men kanskje det er derfor da.
Usj, det er så kjipt.

Kan også være at øyet får for lite oksygen, og derfor lager flere blodkar... Bruker du linser? Feilbruk av linser, at du bruker de for lenge eller at linsene ikke slipper igjennom nok oksygen, er en årsak til kardannelser i øyet...

Jeg har mange synlige blodårer i øyet, så for øyelegen så det ut som jeg hadde feilbrukt linser i flere år, uten å noen gang ha brukt linser...

Nei, jeg har ikke brukt linser på minst et halvt år.. Ikke briller heller da, så kanskje det kan være at øynene anstrenger seg for mye, kanskje?

har hørt sprengte blodkar kan komme av stress, høy bass osv...

Det er sprengte blodkar som kan skje når man eks: stresser, lite søvn, nyser, får noe inn på øyet ect.

ORIGINAL: fairy

Nei, jeg har ikke brukt linser på minst et halvt år.. Ikke briller heller da, så kanskje det kan være at øynene anstrenger seg for mye, kanskje?

Det kan jo være det, så jeg ville prøv å brukt brillene mest mulig ei ukes tid, bare for å se om det er noen forandring. Selv blir jeg veldig rød og sliten på øynene når linsene begynner å bli modne for utskifting, for da må jeg anstrenge meg for at synet skal være like bra som når linsene er nye [8D]

det er ikke noe du reagerer på i lufta da? som pollen eller noe.
håper det går bort da.

Back
Topp