Hva kom DIN strøm regning på?

Kjokkabållo

Glad i forumet
Huff vi har overgått oss selv forgje mnd å brukt over 3000kwt i des. Noe som igjen vil koste oss 4300kr [:@][:'(][&:]
Vanligvis en normal mnd pleier den å ligge på 12-1600kr

Hva kom deres på da?

Har ikke fått den enda, men kjenner jeg gruer meg litt [:'(]

syns ikke veeeeldig synd på dere altså... 8100 her, og da har vi fyrt HVER dag [8|]

ORIGINAL: Piamsk

Har ikke fått den enda, men kjenner jeg gruer meg litt [:'(]

5600kr[&o]

Her kom det på 10 000 kr.... NICE [:'(] 

vi betaler hver mnd.
Her fyrer vi ikke så mye for vi har en stor peis som er bygd 50cm over golvet. hvis vi skal få no varme ut av den innmurte peisen må døra stå åpent med sånn gitter forran. Den er forferdelig dårlig å fyre med. Bruker glatt en til to sekker på få timer.
Snuppa liker å reise seg opp på den så hun klarer fort å ta fingrene borti. Gidder ikke bruke penger på sånn gjerde heller for det får vi ikke bruk for i det nye huset. For hun holder seg vekke fra vanlige ovner. Har jo ikke prøvd så mye med fyring her etter at hun begynte å reise seg, men jeg har ikke lyst å ta sjangsen. vet selv hvor vondt det er å brenne seg.
Å hun er jo borte med peisen hele tiden.

Vi betaler på a konto og fikk først en regning på 1700 og så 3 uker senere fikk vi en på 2700. Dette var i desember og grunnen til at vi fikk de så tett var at strømmen er forventa til å stige fra 55øre til 99øre!
Så hedligvis så slipper vi å få strømregning nå i januar siden vi har betalt den allerde[:)]
Så neste gang blir vel i mars for vår del trur jeg...

Men hva er egentlig grunnen til at strømmen har stget så sinnsykt da? jeg mener det er jo ikke sånn sprengkulde lenger?

Den var på 2000...(for to mnd)... Pleier å ligge mellom 900-1200kr..

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: Tove81
Men hva er egentlig grunnen til at strømmen har stget så sinnsykt da? jeg mener det er jo ikke sånn sprengkulde lenger?

Grunnen er at det er lite med vann i vannmagasinene pga. dårlig med regn

hehe da burde den synke snart i alle fall i bergensområdet for her har vi regnet bort i det siste [;)]

Ca. 4000 kr. 110 kvm leilighet, fyrer bare med elektrisitet. Ikke så aller verst. Vedder på at 2000 kr av det er boblebadet. [8D]

5271 kr her [:'(][:(]

Har ikke fått på strømmen enda, men nettleia var på 4900 kr... [:'(]

rundt 4 tusen her.. [:'(] med et hus på 120 kvm og varmekabler i alle gulv nede. [&:]
men prøver å skru ned kabler og hellert fyre mer med ved. [:)]

2100,- [;)]

1150 kr og nettleia var på ca det samme [:D] ikke galt. bor i en leilighet på 75kvm + bod og vaskerom [:D]

jeg fikk 5770 kr[:'(] men fant ut at jeg betale for felles gangen ,kjelleren å loftet[:@]

Back
Topp