Hva kler du barnet i?

M

Moderator Kristin

Guest
Hvilke type klær liker du å kle barnet ditt i?

Ull? Bomull?
Pent eller praktisk?
 
Praktisk og pent, praktisk kommer foran pent. Minsten i barnehagen bruker ull og bambus, skolebarna bruker det de selv ønsker, så blir mest bomull, bortsett fra når vi skal være lenge ute ( uteskole, turer ol).
 
Jeg vil si pent og praktisk, men det aller viktigste er mykt, behagelig og herlig for gutta å løpe, hoppe, klatre og krabbe rundt i. De går aldri med skjorter eller slikt, så noen vil kanskje si at det er mest praktisk. Sender de aldri avgårde med hull eller flekker. Får daglig kommentarer fra de i bhg. om at jeg har svart belte i shopping. :p De kommer ofte til meg for å spørre hvor jeg har kjøpt saker. Sååå hyggelig. :happy:

Fra oktober til april går de kun i ull, da Hust & Claire. Fantastiske plagg! ❤️
 
Fint og praktisk og aller helst bomull. Ingen av oss er så glad i ull. Men vi velger Hust&Claire sin ull når vi bruker det, da jeg synes den er veldig fin. Og iom at han har atopisk eksem, så går denne fint på huden.
Gutten min liker ikke joggebukser, så vi bruker myke og gode jeans, aller helst levis sine, som er favoritten. Han går gjerne i skjorter og cardigans og liker selv å pynte seg litt.
 
Back
Topp