Hva kler du babyen i ute i sola?

Jellyfish

Elsker forumet
Vi sitter og koser oss i den deilige vårsola, mini i vippestolen sin. Er redd jeg koker han, men det kommer jo litt trekk og lufta er skarp. Selv har jeg på meg t-skjorte og bukse. Synes det er litt vanskelig å vite hva som er for mye/lite nå som temperaturen endrer seg sånn.

Går vanligvis i body og bukse inne. Ute har vi ofte på lue og en hjemmestrikket ulldress i tillegg hvis han skal ut av vogn/bæresjal. Stor forskjell på temperatur i skyggen og i solen. Ville kjent i nakken på mini. Er han svett har han på seg for mye.

I dag er ikke lufta her skarp, brisen er varm så hun har ikke på noe ekstra akkurat nå :) jeg ligger i bikini [emoji16] vi ligger inni en krok da :)
1a118faca318fa543b255f614bb13668.jpg

Ulljakke og tynn lue siden det blåser litt. Strømbukse, bukse og body.

Veldig vanskelig å kle nå syns jeg, enten blir det for mye eller så blir det for lite.

Min er så varm av seg at jeg synes det er vanskelig å kle han. Svetter jo nesten med bare body og bukse innendørs. Tar på en sånn halslue i tynn ull og tynne ullvotter, og en jakke av noe slag når vi skal ut. Evt dropper jeg jakka og tar bare et pledd rundt han (i vogn/bilstol). Blåser det så tar jeg på siklesmekke i tillegg da den dekker godt i halsen [emoji4]

Hadde på bomulls body og bukse. Lå i åpen vognpose (easygrow light) på lammeskinn. Kliss våt unge! Blir litt rådvill. Han må jo ha klær!

I dag hadde han på bomullsbody, bukse, ekstra sokker (strikka) og en lue. Da ble han så varm/svett at vi måtte inn og bytte våte klær...
Synes dette er veldig vanskelig selv. Spesielt om det er varmt, men med litt kald vind :/

Har en baby som blir veldig fort varm, jeg da

Back
Topp