Hva kler dere på barnet?

Lotusblomst

Betatt av forumet
Gradestokken har kommet seg godt over + på dagen, idag var det hele 10 grader ute. Problemet er at jeg er så usikker på hva jeg skal kle på jenta;

- Når vi er ute på tur med vogna:
Voksipose? Dyne,Lammeskinn? Hvilke klær? Strikkdressen over sparkebuksa?

- Når vi er inne på kjøpesentrene?

Er både redd for å kle på henne for mye og for lite..[:)]

Oda: ullundertøy, fleecejakke, skjerf, lue og votter
Daniel: ullundertøy, tynn bomullsjakke, skjerf, lue og votter
Begge blir lagt oppi ullpledd (rørospledd) for bagene til tvillingvogna er så små at det ikke er plass til voksipose e.l.

Dytter på denne, for jeg lurer også..er det for varmt å bruke voksiposen nå? er redd lammeskinn og dyne skal bli for kaldt...?? ...eller kanskje ikke..[8|] var 10 varmegrader her i dag!

På tur i vogna: Ullundertøy, ullsokker, votter, lue og tynn stikketjakke, nedi dunposen

På Kjøpesenter: ullundertøy med klær som jeg vil vise henne fram i utenpå[;)]  åpner opp posen og bretter den ut til sidene[:)]
Har en tendens til å ha med alt for mye i stelleveska... i tilfelle hun blir for kald eller trenger skift...[8D]

bor ikke i Norge, litt varmere her, men da det var rundt ti her hadde jeg ikke paa saa mye klaer, en tykkere genser og saa bare polarfleece teppe og vogndyna oppaa.  

Her har vi: Strømpis, body, bukse, jakke, lue, skjerf, ullsokker, oppå lammeskinn, dyne og ullpledd over.

Jeg er fan av ull[:)]

På tur ned til minus 5 grader så har han kun på tynn ull dress, og ull lue nedi lammeskinnspose.

Nå skal vi kjøpe ull pledd og et lammeskinn til for å ha i vogna så det ikke blir alt for varmt.

På senter har han kun på den ull dressen, ikke noe pledd, og ikke lue.

Han er varm av seg!! Kler vi på han mer så får han feber[&:]

Back
Topp