Har skinn og skinnpose i vogna, med vognteppe over posen hva bør jeg kle på baby inni posen? trenger vel ikke dyne over posen igjen? Er kjempe usikker førstegangs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det minus 8-9Kommer selvsagt ann på hvor kaldt det er ute....
Kommer også ann på hvor lenge dere skal være ute, men jeg hadde tatt på to lag med klær og lue. Regner med det er saueskinn og saueskinnspose du refererer til. Ungen skal selvsagt ikke få trekk ned i baggen. Det skal ikke være nødvendig med dyne over det. For å finne ut om ungen er varm eller kald så skal du kjenne i nakken. Fin måte å bli kjent med egen baby. De skal ikke være for varme heller.. Om armene holder seg nedi posen kan du droppe votter, om de er utenfor posen må du på med votter.Nå er det minus 8-9
Min saueskinnspose er veldo tjukk, så jeg har kunn hatt strømpebukse og ullstrømper på beina. Oventil har jeg hatt boddy,jumper og en ulljakke. De har ikke vert kalle til nå ikke på beinå heller. Jeg tar minst mulig på de i posen. Tar heller ei dyne utpå enn mase klær.Har skinn og skinnpose i vogna, med vognteppe over posen hva bør jeg kle på baby inni posen? trenger vel ikke dyne over posen igjen? Er kjempe usikker førstegangs
Kommer også ann på hvor lenge dere skal være ute, men jeg hadde tatt på to lag med klær og lue. Regner med det er saueskinn og saueskinnspose du refererer til. Ungen skal selvsagt ikke få trekk ned i baggen. Det skal ikke være nødvendig med dyne over det. For å finne ut om ungen er varm eller kald så skal du kjenne i nakken. Fin måte å bli kjent med egen baby. De skal ikke være for varme heller.. Om armene holder seg nedi posen kan du droppe votter, om de er utenfor posen må du på med votter.
Såppas ja! Ja er jo kjempe individuelt .. Jeg får bare prøve meg frem .. Bare greit å ha en viss peil heheJeg har lavababy som blir for varm i babynestet med dundyne når hun er ikledd body, ullvotter og bomullslue. Selv når det er -8...
Ja, jeg tok bomullbody og bukse under en ulldress å ullsokker, lue og votter å virka som det var greit for tur gåing ..Jeg har ull body, strømpebukser, ulldress, ullsokker og våtter og ei lue og oppi posen i vogna. Har også lammeskinns pose. Har saueskinn under posen så jeg er sikker på at det ikke trekker. Har vognteppe oppå posen og vogntrekket over der. Da er han passelig temp. Men når vi skal i bil å på butikker ol. Må jeg bare ha han i strømpebukser og body med lue og ull strømper på. For ellers koker han jo.
Skulle ønske jeg også hadde baby man kan kle på, utrolig vanskelig å "kle av" når det er kaldtSåppas ja! Ja er jo kjempe individuelt .. Jeg får bare prøve meg frem .. Bare greit å ha en viss peil hehe