Hva kledde du på barnet i morgest?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Her ble det superundertøy og ullsokker. Hadde på seg strikkadress og balaclava-lue til bhg. Og sko selvfølgelig :p

Ullbody, ullstrømpe, bukse, fleecejakke, lue og sko.

Superundertøy, bukse, fleecegenser, balaclava, jakke og sko.

Strømpebukse, t-skjorte, genser og bukse. :)

Ullstilongs, ulltrøye og ullstrømper.
I dag gikk de til barnehagen så da ble det en litt tykkere ulldress, overtreksdress, lue og hals. Kom snø i dag

Ingenting :P Her var det K som tok på han kle.

Husker pokker ikke hva hun hadde på seg i dag..: ha ha ha... Herregud

Var sambo som kledde. Ullbody og ull-longs, og ulldress over. de kjører bil til barnehagen.
Hun har ull hver dag innerst og stort sett ulldress over der. Og vinterjakke hvis jeg leverer. Men nå som snøen har kommet blir det vinterdress til og fra barnehagen.

Ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker, bukse og genser. Vinterjakke, lue, votter og cherrox. Storebror hadde nøyaktig det samme bortsett ulltrøye og ullstilong i stedet for ullbody og ullstrømpebukse.

Ullbody, ullstrømpis, nøstebarn ullbukse, hjemme strikke ulljakke... Vintersko, jakke og lue :)

Bukse, body, sokker, støvler og tykk jakke.

Ullbody, ullstrømpikk, ulljoggedress og grorudpalme :D var så fin atte :D

Sambo som kledde på K i morges :) Kortermet body, strømpebukse, tynn ullgenser og dongeribukse :)

Sambo kledde på han men tror det var joggebukse, body, sokker, hue, jakke og sko.....

Ullbody, ullstilongs, ullsokker. Enn strikketdress ned fleecefor, hals, lue og sherox i bilen til bhg.

Jeg la frem fire sett ullklær + tynne ullsokker og joggebukse da jeg dro til Oslo, tror ikke mannen er særlig kreativ utenom det :p

Back
Topp