Hva kle på i vogna?

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Min lille er 10 dager.
Hva kler dere på baby når dere skal ut å trille?
 
Kommer an på været:wacky: Men som oftest hentesettet i vognpose!
 
Vi har voksipose, så det holder med tynn ulldress og tilhørende sokker, votter og lue i høstkulda.
Hun fikk en så søt bobledress hos farmor, så vi hadde den på sist, men da var posen åpen bortsett fra i fotenden.
 
Jeg har bare vanlig inneklær + lue. Så har jeg dyna og et pledd over. Hun ligger på et lamneskinn

Hun er mer enn varm nok
 
Frøkna mi ligger på lammeskinn, og i dunpose. Har på henne Ull strømpebukse, body, tynn ullue og en lett strikkajakke. Hun er mer enn varm nok. Da var det 12 grader ute.
 
Vanlig inneklær og lue. Ullteppe rundt seg, svøpt. Og dyne over
 
Ullbody og lue (uten bukse og sokker!). Hun ligger på skinn og med dundyne over. Er varmt på Østlandet, så lite klær foreløpig - hun er alltid varm når jeg kjenner på henne:)
 
Har gjerne på bomull innerst, strikkebukse og jakke utenpå. Lue og smetteskjerf. Han ligger i en easygrow lite-pose foreløpig, og den er jo ganske tynn. Har også strikkepledd med. Synes det er fint med mange lag, da er det lettere å regulere :)
 
Jeg har vanlig body og strømpebukse innerst, og så strikkebukse, jakke og lue. Han ligger i en lammeskinnspose. Mulig det er litt mye, men har ikke kjent han har vært svett. Tror lammeskinnet regulerer en del :)
 
Back
Topp