Hva klarer du ikke av lukt og smak lenger?

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Lurer på hva dere likte osv før, men ikke takler nå :p

Lurer på hva dere likte osv før, men ikke takler nå :p

Gryterett med parmesan er greit nok ellers, men i svangerskapene har jeg ikke taklet det! He he

Jeg klarer ikke pasta med kjøttdeig og tomat saus :p må endten ha kjøttboller eller pølser. Den kjøttdeigen smaker ikke godt med pasta saus :p

Øl syns jeg lukter helt forferdelig!

Epler smaker appelsin esj. Og bare lukten av fisk får magen til å vrenge seg. Tåler heller ikke lukten eller smaken av banan.

Men er glad det ikke er som sist svangerskap, da kunne jeg ikke fordra lukten av kumøkk. Og det er litt slitsomt når gubben er ku bonde, vi bor på en gård og har 2 til i nærheten. Var da gravid helle våren, og til de var ferdig å gjødsle bakkene med møkk på høsten :-P

Hamburger fra den lokale pizza-bua.. Får litt noia av de friterte chipsene de serverer også. Takler virkelig ikke den lukta :-S

Fiskemiddagen de serverer på jobb og ring som bader i frityolje

babygrøt! Herrefred! Mini spiste minst to grøtmåltider da jeg bøe gravid og fra rundt uke 7 kastet jeg opp som en gal når hun skulle ha mat. Jeg var jo fortsatt hjemme i permisjon, så det var kun jeg som kunne mate henne. Stakkars lille, skjønte lite av hvorfor mamma hang over doskåla før lunsjen ble servert :( Lykken var stor i august da grøten gradvis ble kuttet ut og helt borte ila et par uker etter barnehagestart :)

Nyvasket vått hår. Alltså jeg spyr hver gang jeg lukter det.... og stekt laks. Kan godt spise laks på sushi... men ikke stekt.

Grovt brød, kan ikke lage brødskiver eller smøre matpakke til guttungen uten å spy :(

Alle slags middagslukter, om det er fisk eller curry eller hva som helst:( Stinker!

Alle typer moden frukt, banan og pære det går mest i. Om det blir liggende for lenge må sambo spise ellers går det i søpla :rolleyes:

Back
Topp