Hva klarer du deg ikke uten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Gravidputa mi! :p

Jeg får kun til å sove på høyresida mi, så blir skikkelig stiv å får vondt over alt uten den.. Men med den får jeg variert litt på stillingene jeg ligger i så da går alt mye bedre :)

Ørepropper når jeg sover... Sover alt for lett og mannen snorker litt. Uten de våkner jeg hele tiden.

Har blitt avhengig av spa-musikk på jobb av alle ting:hilarious: Sikkert fordi jeg nå sitter på kontor hver dag, og det er en måte og slappe av på. Sliter litt med sovinga nå så vurderer gravidpute. Hvor får man kjøpt??

Sjokolade!:) har så dilla på det!

Har blitt avhengig av spa-musikk på jobb av alle ting:hilarious: Sikkert fordi jeg nå sitter på kontor hver dag, og det er en måte og slappe av på. Sliter litt med sovinga nå så vurderer gravidpute. Hvor får man kjøpt??

Mamma lagde til meg i forrige svangerskap:) tok et dynetrekk, sydde det sammen til et sylinderformet dynetrekk. Rullet sammen en dynen og tok trekket utenpå:) det fungerte supert da og er tatt i bruk nå også:) det går under navnet pølse her i familien;)
Var faktisk kiropraktoren min som foreslo det forrige gang.
Kan slenge med et bilde av den :) ImageUploadedByBV Forum1439471774.591330.jpg

Vannmelon... ellers har jeg fått tilbake lysten på sjokolade, etter å ikke ha spist det på to måneder.

Ellers så en sånn gravidpute veldig fiffig ut, litt vanskelig å dandere dyna foran magen samtidig som man helst vil ligge under den:p

Fladke med vann i nærheten til alle tider. Blir så fort varm og tørst

Back
Topp