Hva klarer de små å gjøre nå?

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Er vel mer toddlere enn babyer nå [emoji87] Hvor ble tiden av?
T kan vinke, vise hvor stor hun er, vise hva hun vil (ved feks å dra ned toppen min når hun vil ha pupp [emoji23]) setter seg opp, reiser seg opp, såvidt begynt å gå langs bordet, åler og krabber og peker [emoji7] Klatrer over meg om jeg ligger på gulvet og er generelt høyt og lavt [emoji1][emoji111]️ Å d er bare sååååå gøy, men og travelt [emoji28]
 
M vinker og sier hade og natta, kan gå et par tre skritt [emoji33] setter seg opp og reiser seg og skravler masse [emoji16] går så fort [emoji33]
 
M vinker og sier hade og natta, kan gå et par tre skritt [emoji33] setter seg opp og reiser seg og skravler masse [emoji16] går så fort [emoji33]

Så herlig [emoji2][emoji173]️ Jaaaa! Hvor ble tiden av liksom [emoji15][emoji173]️
 
Cassandra kan vinke, klappe, vise hvor stor hun er ved å strekke opp hendene. Danse når vi ber hun om det (hun elsker musikk) Rister på hodet når vi sier nei[emoji23] også sier hun Mamma[emoji173]️ Krabber og reiser seg opp å går noen steg rundt bordet osv.
 
Cassandra kan vinke, klappe, vise hvor stor hun er ved å strekke opp hendene. Danse når vi ber hun om det (hun elsker musikk) Rister på hodet når vi sier nei[emoji23] også sier hun Mamma[emoji173]️ Krabber og reiser seg opp å går noen steg rundt bordet osv.

Så gøy [emoji2][emoji173]️
 
Hun krabber, sitter seg opp og reiser seg opp. Er nok fortsatt en stund til hun går. Hun vinker og sier "ei" - som da er "hei". Hun har blitt ganske flink til å leke alene og underholde seg selv, og bil er det mest populære. Ellers har hun begynt å leke gjemsel. Om jeg er opptatt med noe krabber hun avgårde i full hastighet, og så så må jeg dra etter for å hente henne tilbake til stuen. Da krabber hun som regel inn på soverommet sitt eller ut i gangen og "gjemmer seg" bak vognen. Og så ler hun masse når jeg finner henne. Herlig tid :)
 
Hun krabber, sitter seg opp og reiser seg opp. Er nok fortsatt en stund til hun går. Hun vinker og sier "ei" - som da er "hei". Hun har blitt ganske flink til å leke alene og underholde seg selv, og bil er det mest populære. Ellers har hun begynt å leke gjemsel. Om jeg er opptatt med noe krabber hun avgårde i full hastighet, og så så må jeg dra etter for å hente henne tilbake til stuen. Da krabber hun som regel inn på soverommet sitt eller ut i gangen og "gjemmer seg" bak vognen. Og så ler hun masse når jeg finner henne. Herlig tid :)

Så kjekt [emoji2] T leker også greit alene på gulvet bare jeg "setter hu i gang" altså leker litt med hu først [emoji12]
Haha så morsomt [emoji23] T er min personlige stalker, så ingen gjemmelek her nei [emoji23] fantastisk tid absolutt [emoji7]
 
Åler og kryper, setter seg opp, reiser seg og går langs bord ol eller om vi holder han. Slipper seg ofte når han står.
Sier oftere og oftere tss/tiss når han må på do så det går mindre og mindre i bleiene og mer og mer i potte/do.
 
Flinke T! [emoji7][emoji7]

M gjør mye av det samme hu og [emoji16] I tillegg har det eksplodert språklig sett, kjempegøy!
Hu sier mamma, pappa, Nanne (storebror), hade, hei, borte, Tittei, Bø, puppen, pupp, pus, Opus, tante, bæ, natta [emoji171]
 
Flinke T! [emoji7][emoji7]

M gjør mye av det samme hu og [emoji16] I tillegg har det eksplodert språklig sett, kjempegøy!
Hu sier mamma, pappa, Nanne (storebror), hade, hei, borte, Tittei, Bø, puppen, pupp, pus, Opus, tante, bæ, natta [emoji171]

M har virkelig tatt igjen for alt [emoji7] Skilpadda di er blitt til en rask kanin [emoji23]
 
Back
Topp