Hva kjente du i kroppen når du var 4+1?

Martec91

Blir kjent med forumet
Hei :angelic: Jeg er 4+1. Hvordan symptomer hadde du når du var rundt 4\5 uker?

Har murringer i magen, veldig veldig ømme pupper, sover dårlig, vanskelig å finne en god stilling å sove i på grunn av murringer :happy: Ellers har jeg god matlyst, ikke merket noe til kvalmen enda. Den kommer vel om ca 2 uker? :nailbiting::depressed:

Kvalmerier litt her og der i løpet av dagen, økt utflod, leamus i livmorområdet, murringer og verk :rolleyes:

Med førstemann, kun mensmurringer, kjentes akkurat ut som om tante var på vei. Kvalmen kom først rundt uke 7.

Med andremann, ingenting. Kvalmen kom i uke 6.

Ble sykemeldt da jeg var 4+2 pga ekstrem kvalme og spydde 10+ ganger om dagen allerede... :hungover:

Hadde ekstremt ømme brystvorter. Kunne plutselig bli svimmel og kvalm, men det gikk over så fort jeg fikk i meg noe mat eller drikke. Hadde også en rar, ubeskrivelig følelse i kroppen. I uke 6 kom kvalmen for fullt...

Gratulerer og lykke til!

Murringer og kanskje litt ekstra trøtt, ellers lite. Jeg har veldig lite symptomer i det heletatt på svangerskap i forhold til mange andre da :)
Så er ikke sikkert du blir kvalm, sjeldent jeg har vært det som gravid, heldigvis!
Men om du blir det så tror jeg mange får det rundt 6 uker ja..

Gratulerer så mye og lykke til! :Heartred

Stikking og ømhet i brystene, stikking i livmorområdet, og sykt god luktesans!

Back
Topp