Mamii 27
Glad i forumet
Jeg har lite symptomer foreløpig, men en ting gjør meg tryggere nå enn forrige gang. Jeg har mistet to ganger siden mai 2010, men denne gangen føles det helt annerledes. De andre gangene følte jeg ingenting, annet enn ømme pupper den ene. Nå murrer/knyter det seg liksom i livmora/nedi der hele tiden, har gjort det en uke.. Litt vondt i korsryggen har jeg og hatt.. Det skremte meg litt først, for murringen minner meg om abortene, men på en litt annerledes måte - er vel ganske normalt har jeg skjønt.
Huff, blir jo ikke noe bedre av å tenke negativt, men samtidig så har jeg en bedre følelse enn før =) Det føles godt.. Skal til legen 7. des så får se videre hvor fort jeg kommer inn på sykehuset. Dette kommer til å bli noen lange uker gitt. Godt det er jul og det skjer noe hele tiden.
Hva kjenner dere av symptomer da? Og da tenker jeg på de som er tydelige :)
Huff, blir jo ikke noe bedre av å tenke negativt, men samtidig så har jeg en bedre følelse enn før =) Det føles godt.. Skal til legen 7. des så får se videre hvor fort jeg kommer inn på sykehuset. Dette kommer til å bli noen lange uker gitt. Godt det er jul og det skjer noe hele tiden.
Hva kjenner dere av symptomer da? Og da tenker jeg på de som er tydelige :)