Hva kjenner dere?

Mamii 27

Glad i forumet
Jeg har lite symptomer foreløpig, men en ting gjør meg tryggere nå enn forrige gang. Jeg har mistet to ganger siden mai 2010, men denne gangen føles det helt annerledes. De andre gangene følte jeg ingenting, annet enn ømme pupper den ene. Nå murrer/knyter det seg liksom i livmora/nedi der hele tiden, har gjort det en uke.. Litt vondt i korsryggen har jeg og hatt.. Det skremte meg litt først, for murringen minner meg om abortene, men på en litt annerledes måte - er vel ganske normalt har jeg skjønt.

Huff, blir jo ikke noe bedre av å tenke negativt, men samtidig så har jeg en bedre følelse enn før =) Det føles godt.. Skal til legen 7. des så får se videre hvor fort jeg kommer inn på sykehuset. Dette kommer til å bli noen lange uker gitt. Godt det er jul og det skjer noe hele tiden.

Hva kjenner dere av symptomer da? Og da tenker jeg på de som er tydelige :)

Er ikke bare, bare det her nei.. Krysser fingrene for deg for at alle gode ting er tre :) Bortsett fra at jeg har blitt veldig emosjonell, så har jeg vel egentlig ingen sterke symptomer..

jeg kjenner heller ikke særlig mye. Men har kjent de stikningene/murringene du snakker om i livmoren og i korsryggen. Den siste tiden har jeg kjent det mer i livmoren enn i korsryggen. Er 5+1 i dag.

Hadde veldig murringer hele tiden fra 3+4 til 4+4 ca, så gikk det over til å kjennes ut som om noen sprengte livmora 2-3 ganger om dagen. :P Brystvortene er veldig ømme og stive hele tiden, og jeg blir fryktelig trøtt innimellom. Men hadde trodd jeg kom til å få flere symptomer når jeg faktisk ble gravid, men det har ikke skjedd det helt store enda!

Men som du sier, så er magefølelsen en helt annen nå enn sist. Da kom jeg jo bare til 4+1, nå er jeg jo allerede 5+4! Krysser fingrene for at det går bra, men tida går saaaakte ja :P

Ingen symptomer her... litt kvalme, men det tror jeg er fordi jeg begynner å bli syk.
Ja, enig i at det er lange uker! De første tolv er omtrent uutholdelig, skal være så glad når det er over og jeg kan begynne å glede meg litt! :)

har hatt litt menssmerter, men det har heldigvis roa seg :)

Elles må eg tisse mykje oftare, og er veeeldig trøtt om morningen! :P

Her har kvalmen begynt å komme! Særlig når jeg blir sulten og på kvelden. Ellers har puppene vokst en str eller to og jeg er ganske trøtt.  Håper det ikke blir værre enn detta, da skal jeg ikke klage :)

jeg har kjent symptomer en 4 dagers tid nå, og var ganske sikker på hva som var på ferde før jeg tok testen. 
har fryst veldig den siste tiden, noe som ikke er likt meg. Jeg er øm i puppene, og de er hardere. Øm i nedre del av magen, føles som jeg har en hoven livmor. Pluss at jeg har mensmurringer, men TR kom aldri. kvalmen er der, men ikke noe oppkast ennå. Håper på å unngå det :) 

Har murringer - men ikke hele tiden.. har roet seg de siste dagene.. Puppene verker.. er veldig ille om kvelden.. Har halsbrann/sure oppstøt, er kvalm - men kan spise til jeg sprekker.. (og så blir jeg selvfølgelig kvalm av det også.. haha..). Tisser ikke så veldig mye ekstra på dagen, men om natten... *sukk*
Har en bedre følelse rett og slett denne gangen enn sist.. :)

Her kommer det stadig nye symptomer. Har ømme/ tunge bryster som har vokst en del. Mye murringer og stikninger. Spesielt hvis jeg reiser meg brått eller vrir meg. I morges var jeg litt kvalm men gikk heldigvis over når jeg spiste. Er periodevis veeeldig trøtt. Holdt på å sovne på bussen hjem fra jobb i dag. Er tørst hele tiden, og drikker tre ganger mer enn hva som er normalt for meg. Må også tisse hele tiden, kanskje ikke så rart med tanke på væskeinntaket, og er oppe en gang om natta for å tisse.

vel, jeg fant det ut i dag da, så har ikke "kjent etter" så veldig enda gitt..hehe
bortsett fra litt murringer og luft i magen, men jeg trodde enten det var TR snart eller "etterdønninger" fra omgangssyken jeg lå med i helga

Kjenner masse,før jeg skulle hatt mensen tom. Begynte med bekkenplager for 1,5 uke siden, 2 dager før mensen skulle kommet, kom kvalmen, 2 dager etter svimmelheten, vondt å ha klær på brystene, håret sluttet å vokse på leggene (skjedde med førstemann og). Så tidlig begynte det ikke så intenst forrige gang,og det bekymrer meg litt :( Men har ikke så vonde og store pupper som forrige gang, men ammer jo enda så kan kanskje ha noe med det å gjøre...

Men kanskje det har noe med at det bare er 9 mnder siden sist!!

Back
Topp