Hva kjenner dere nå på slutten?

len86

Flørter med forumet
Hei! Hvordan går det med dere? Uke 39 her nå og har SÅ fryktelig mye nedpress som gjør vondt! Au au. Jeg har jo kjent på nedpress av og til i flere uker, men nå er det nesten konstant gjennom hele dagen, og hjelper ikke om jeg sitter eller går... Hodet er festet så jeg håper jo dette betyr noe :smiley-angelic001

Jeg kjenner ikke på så store endringer de siste ukene igrunn, er 38+4 idag. Kjenner en del smertefrie kynnere gjennom dagen, hatt litt milde murringer de siste dagene og ellers sånne små stikk/lyn i skrittet. Har også merket antydning til mer utflod, flere som har det? Ellers ingen tegn til noe på gang :)

Ja nedpressen er intens, men det har den vært i lang tid, så merker ingen endring der. (Er 40+2 i dag)

Merker egentlig ikke noe nytt i det hele tatt.. så tror ikke det skjer noe med det første her.. :rolleyes:

39 + 1 her og kjenner veldig mye vonde stikkinger og nedpress. Må ofte sette meg fordi stikkingene blir for intense når jeg går og står. Magen blir hard som en ball stadig vekk gjennom dagen, enten jeg beveger meg eller slapper av. Lille har vært ekstra aktiv i magen siste 2 kveldene. Håper det skal skje noe hele tiden nå

38+0 og tredje barnet. Murringer, gravidfregner og masse nupper på halsen, halsbrann og stappmett etter to munnfuller. Blir akutt stuptrøtt om jeg gjør mer enn ingenting :hilarious: Begynner å bli veldig klar, selv om jeg også gruer meg litt litt både fødsel og barseltid.

38+0 og tredje barnet. Murringer, gravidfregner og masse nupper på halsen, halsbrann og stappmett etter to munnfuller. Blir akutt stuptrøtt om jeg gjør mer enn ingenting :hilarious: Begynner å bli veldig klar, selv om jeg også gruer meg litt litt både fødsel og barseltid.
Dette kjente jeg meg veldig igjen i! Også tredje, 38+6. Klar for å bli ferdig, samtidig som jeg gruer meg. Nå vet vi jo hva vi går til :confused3 Prøver å nyte tiden jeg har igjen for meg selv og med de to største, samtidig som jeg er ivrig etter å se lille.

Kan legge til løs mage, kvalme, karpal tunell syndrom i begge hender, heftig nedpress selv om magen er høy, og tett nese. Helt greit å snart være ferdig!

39+2 og kjenner veldig lite. Mye bevegelse fra gutten og kjenner nedpress, men ingen tegn til fødsel her i gården og ingen slimpropp har vist seg selv om jeg er usikker på om den kom sist også. Sist fødte jeg 39+1. Mye kynnere da! Nesten hele tiden nå, men bare stram mage og ingen ubehag

39+2 og kjenner veldig lite. Mye bevegelse fra gutten og kjenner nedpress, men ingen tegn til fødsel her i gården og ingen slimpropp har vist seg selv om jeg er usikker på om den kom sist også. Sist fødte jeg 39+1. Mye kynnere da! Nesten hele tiden nå, men bare stram mage og ingen ubehag
Akkurat samme her! 39+0 idag. Kynnere, men ikke vonde. Ingen slimpropp eller andre tegn som tilsier at det er noe på gang heller. Kanskje det plutselig bare kommer ut av det blå! For en unik situasjon å være i igrunn, og aldri vite når man blir mor :)

Akkurat samme her! 39+0 idag. Kynnere, men ikke vonde. Ingen slimpropp eller andre tegn som tilsier at det er noe på gang heller. Kanskje det plutselig bare kommer ut av det blå! For en unik situasjon å være i igrunn, og aldri vite når man blir mor :)
Det var det som skjedde sist. Vannet gikk plutselig :joyful: Helt merkelig å tenke at det kan skje når som helst og at plutselig så har jeg kanskje baby i morgen..hvem vet:nailbiting:

Back
Topp