hva kjører dere?

Vi kjører Renault Megane Scenic 2001 mod. strålende fornøyde med den. plass til hund, bur og barnevogn (håper vi :P)
 
Låner samboeren sin nick[8D]

Jeg kjøre VW Passat 06 1,9 TDI comfline. strålende fornøyd og gooo plass til barneting[8D]
hehehe..


 
Vi kjører Mitsubishi Galant
Har to stasjonsvogner, en comfort 01 modell, og en avance 03 modell.
Er kjempefornøyd med dem.
 
Vi kjører rundt i en Subaru Forester 99/00 Modell. Flott og stor bil, men drømmebilen er vel etter lommeboken V70 eller V50 selv om XC70 eller XC90 er klart 1 valg. Hehe.. =) Må ha 4x4 da.. 
 
Kjører en Toyota Landcruiser stationsvogn, men har store planer om og kjøpe meg masse huskyer og begynne med hundekjøring[:)]
 
Kjører en Toyota Landcruiser 03 modell, men har store planer om og skaffe meg flere huskyer ettervært og begynne med hundekjøring[:-]
 
som mange andre, så stjeler jeg fruens nick.
 
Vi(dvs meg) kjører Volvo 940 stv, 1997, turbo, chippet, Ferrita eksos, oppjustert ladetrykk m.m.
Kommer litt utvendige diskre modifikasjoner. Blir vel Avensis neste gang, eller som bil nr 2.... Får vel god pris på jobben på den nye som kommer i februar...
 
Jeg bruker min egen nick, og vi har foreløpig to biler, en Peugeot 807 (6-seter) og en Hyundai Elantra Stv... Hyundaien skal for salg så snart EU-kontrollen er godkjent[:D]
Da jeg er på rotasjonsjobb har vi ikke lenger behov for to biler...
 
..
 
2000Mod Mercedes E-klasse S210 220CDI 
Godt fornøyd!
 
har en 1999mod audi a6
1997mod mercedes vito
1993mod opel astra
 
også har jeg 3 biler uten skilter da.
1992mod volvo 960
1987mod volvo 760
19??mod subaru pickup.   (skal høgges)
 
bilparken må vel minskes før den lille kommer i mai.
 
Måtte en tur inn på pappa forumet å titte.. prøver å få mannen min til å ta seg turen inn her og :) :) Han har jo masse ??? siden det er hans første....
 
Jeg kjører Honda crv 2007 mod den nye..
Mann kjører Audi 80 TD og Motorsykkel suzuki ett eller annet...
 
kjører audi 100 2,5 tdi:) veldig fornøyd med den=) neste bil kommer nok også til og bli audi=)
 
Vi kjører en Opel Vectra 04 modell...Automatgir
 
Kjører en 98mod chevrolet 3.4 Transport. syvseter da altså med hvite skilter. begynner og bli keen på ny.hat jo snart hatt den i 7 år. så vi får se om det blir ett nytt glis i løpet av 2009. god helg til dere alle
 
 
Køyrer per i dag MB c-180 fra 94. Forøvrig tilsalgs. Nylig eu-ok, med nye slitedeler og dekk til vel over 35000,-
Har også ein -76 mazda 616 coupe som ventar på å bli ny igjen.
 
Back
Topp