hva kjører dere?

her er det gammal merce som gjelder:) kjører en 21 år gammel mercedes 250 TD(altså stasjonsvogn),  med manuell gir..
 
Vel, selv er jeg ikke særlig bilglad, men det er jo litt kjekt å svi av en årslønn på noe som raaaaaaser i verdi=)
 
Kjøpte oss '00 Volvo V70 2.0T 180HK igår. Koster jo skjorta å kjøpe volvo, men kommer nok ikke til å angre på det.
 
Alt må jo være på plass til junior/juniorine kommer i juli=)
 
2001 Audi RS4 [:D]
1999 VW Passat  [;)]
1993 Nissan Skyline [:D]




 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
Jeg kjører dama og prinsessa rundt i disse to jeg. :) s90 limo 2000 og jaguar sovereign 3,6 '90
 
 
 
07 Modell Citroen C4 HDi "by loeb", noe upraktisk barnebil/hundebil med 2 dører!

 
eg må bare svara som den bilglade jenta eg e..
eg kjøre en helt ny og knall rød touran, mens han sambo kjøre den gamle, slitte astra cabben min som eg hadde før eg traff han..
må ha stor bil til barnevogna å hunden.. hehe..
 
Vi kjører en BMW 525i og jeg har måtte spise ordene mine når jeg har sagt vi må ha stasjonsvognm for å få plass til vogn og hund og alt[;)] ENORMT god plass i bilen!!!!
 
 
Vi har passat stasjonsvogn 2004 mod... selv om vi ikke har kommet oss helt til barnestadie enda..hehe.. Men faste jobber, hus og stasjonsvogn... det hjelper på...[:D]
 
låner nicket til sambo[:-]
 
vi kjører opel astra 99 stv og kia sportage 97 4x4
 
når sola titter frem kjører vi Opel Rekord coupe 71 mod, me turbomatet 2,2i
 
før huset og gutten kom kjørte vi 69 mod chevrolet chevelle, 2dr coupe med trimma v8 på ca 500 gamp....[;)]
 
byttet ut motorbrøl med barnebrøl[:D]
 
men det er så absolutt verd d!!! [:D]
 
 
 
 
 
kjører rundt i en Toyota Aygo 07 modell, kjempefornøyd med bilen, liten og søt :D
vi har ikke lyst til å bytte den så håper vi får plass til barnevogn og barnesete i bilen, viss ikke så blir vi tvunget til å bytte bilen i en større :(
 
Kjører Peugeot 306:D Eller...hu kjører den:P
 
me kjører en bmw 3.2 alpina å en vw polo color consept [:D]
har bytta ut bmw-en med en skoda superb edition 100 [:D] -06 modell
 
Crysler voyager-95(den firkanta utgaven)
-7 sæta...akurat smekkfull bil ;)
 
2004 Honda Accord Tourer 2.2 Executive

Den blir god å ha når vi får et lite familiemedlem. God plass, Webasto holder bilen varm på vinteren, bakluka åpnes og lukkes med fjernkontrollen, skinnseter er lette å vaske. Har aldri hatt en meir feilfri bil. Oljeskift, dekk, vindusviskere og ei ny lyspære. That's it! 0,6 på mila og fantastisk veigrep!

I tillegg har vi en gammel Mazda som jeg bruker til pendling
 
Låner profilen jeg[:)]

Jeg kjører rundt i gammel mersj.. 86 mod s124 300td
Ganske bra utstyrt bil.. 7 seter,mb tex,webasto,a/c,cruise+++

 
 
Hadde renault grand espace, men det var skikkelig drittbil, skikkelig mandags bil. Nå har jeg en 96 mod audi a4 stv, er kjempe fornøyd[;)]
 
Vi har to bila,ein gullfarga med 5 dører og ein sølvfarga med 4 dører.
 
Back
Topp