Hva kjøpte/kjøper dere i burdagsgave??

¤Ida

Gift med forumet
Jeg lurte på om jeg bare skulle kjøpe et timmy-tid lekehus...

han har ALT, å føler det bare blir smør på flesk om vi kjøper noe større eller mer...
vi skal kjøpe en reol til å ha på rommet hans og en ny seng snart også...
men blir jo ikke sånn pakke gave det da...

Vi kjøpte slalåm ski til han[:)]
Måtte kjøpe det allikavel så like greit at han fikk det i bursdags gave[:)]

Hun fikk den nye Tingeling filmen og ett Barbie kasseapparat. [;)]

Niko kommer til å få en STOR plasto lastebil med plog [8D]

Vi kjøpte boblejakke, genser, tingelingfilm og tusjer. I tillegg får hun nytt og oppusset soverom når d blir ferdig! Planen var å bli ferdig med rommet til bursdagen, men ting tar tid når eg ikke kan gjøre noe der inne til tross for at eg e hjemme hele dagen!

Til jul tenker eg litt på om hun ska få stol til dukke, en cd siden hun har fått cd'spiller av mormor og morfar, et cd stativ og litt klær.
E ikke alltid like lett å finne på noe syntes eg, men i år var d lett å si hva hun ønsket seg til andre. dukker og dukketing for hun e veldig opptatt av at eg har baby i magen og synes d e kjekt å stelle med dukkene. av og på med ny bleie, gi mat og trille på tur[:D] så hun fikk mye dukketing til bursdagen og alt e prøvd ut. hehe...

En liten togbane fikk Esther i burdags gave...
Hun ble så utrolig glad.

Vi kjøpte det Timmy huset til Ella til bursdagen var det hun ønsket seg.
Så fikk hun klær.

Vi kjøpte sparkesykkel[:)]

Togbane, fotoapparat, nattdrakt, mikkes klubbhus-greier, og så skal han få lue og en bamse med digital fotoramme på søndag, skal ha dåp da så tenkte han skulle få litt oppmerksomhet også. Ja han får mye av oss for vi har så lite nær familie som gir gaver. Ellers har han fått litt penger av andre så det legger vi i potten når vi skal kjøpe seng til ham. Hadde tenkt å kjøpe balanse-/løpesykkel til ham men syns det ble feil årstid så det får han heller få ut på våren neste år.

Vi kjøpte faktisk ny seng... Jeg følte litt at det var noe vi burde kjøpe til han utenom, men vi har ikke så masse penger og den senga kosta 3000 kr! Den er så stor at han kan ha den helt til han flytter ut, og egentlig enda lengre hvis han ikke vil ha dobbeltseng[:)] Men vi er jo foreldrene hans så vi måtte jo kjøpt seng uansett... Han fikk to biler også til 20 kr per stykk, bare for at han skulle få noe som han selv syntes var artig... I alle fall så kjøpte vi altså noe han måtte ha!

En litt stor sykebil som han har samme i brannbil.
To dvd'er og en mindre formel 1 bil fra europris. 3 forskjellige gaver og det ble stas!

Nye viking vintersko og datamaskin.

har kjøpt denne:

og hun skal få seng, rattkjelke og en brannbil..
men hva som blir til bursdag og hva som blir til jul aner jeg ikke[:D]
edit: ja har også kjøpt skøyter..

ORIGINAL: *Junemed4*

hvilken leketøykjede er det som har den, og hva var prisen om det er greit jeg spør?
Vilde er jo helt Timmy frelst..[:D]

ORIGINAL: unemoren

Vi kjøpte det Timmy huset til Ella til bursdagen var det hun ønsket seg.
Så fikk hun klær.

De fleste lekebutikker har det men prisene er meget forskjellig.
Koster ord 499.
Vi kjøpte det på BR leker til 349,men ser at på Toys R us er det på tilbud til 299

Planer om å kjøpe en sånn barne laptop (hun sitter å sikler etter de i bladene..helst den hello kitty`en, men den er 5år+..) og en timmy tid sovebamse eller hva den het..
Jeg har planer om en sykkel (to hjul, med støttehjul) også, men pappaen mener vi skal spare den til jul...[8|][8D]

Begynner å få dårlig tid til shoppingen nå, bra jeg har tidligvakt imorgen!![&o][8D]

Back
Topp