Hva kjøper man

~StRaToS~

Forumet er livet
til en 3 åring i bursdagsgave??

Gutten skal på bursdagsfest i morgen og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe...Klær eller leker??
Hva pleier slike gaver å koste??
Tenkte å bruke 200 kr..er det for lite eller??
Det er bare en gutt som går i samme barnehage som gutten min..

[8|]Syntes 200 var mye jeg!!!!
Her er det standard med en gave til max 100 til "fjerne venner". Og jeg bor jo i Blærum....Og gutta er tretten år.(De gir bare penger nå da.)
På barneskolen ,de første årene var det gave til max 70 kr. Du skal ut med bra mye penger etterhvert om du legger deg på ca 200 kr ,pluss at etterhvert blir det slik at noen foreldre må si til barna sine at "desverre ,du får ikke gå i bursdag ,for vi har ikke råd til gave - 200 kr er mye om de 28 elever i klassen ,og alle feirer bursdag med hele klassen invitert......[;)]

ok så det er mye da...

Men er leker det beste å kjøpe??

[:)]Ehhhh ,gavetips ja....
Tegne\male saker
modell leire
perle sett - sånn man setter på en plate og får mammaer til å stryke etterpå
enkel lego ,eller duplo
[8|]Et eksempel på gave : en pakke modell leire ,en boks såpebobler ,og en liten billig plastbil?

min sønn på 2,5 år elsker:
-sabeltann
-playmo(pirat)
og
spiderman[:D][:D]

sabeltann cd er gøy feks.og i lekebutikken har de både spiderman og sabeltann figurer[;)]

200 var veldig mye!!
Det beste er vel å kjøpe leker tenker jeg [:)] Duplo,biler, traktor,el lign? Pusslespill? Tegnebok og tegneblyanter? Kitt? en dvd film?
Lykke til [:D]

Holder sikker og bruke 100 kr. Også kjøpe en leke. Tror de synes det er gøyest med harde pakker i den alderen. Husker at det var drit kipt med klær hvertfall[:D]

Om det er en fra bhg hans, så synes jeg 200 var ganske mye jeg. Annerledes om det hadde vært noen i familien eller om du hadde vært venninne med mammaen til barnet eller noe.. Her bruker vi toppen 100 til bursdager i bhg

ORIGINAL: mammanr.1

ok så det er mye da...

Men er leker det beste å kjøpe??
Du kan jo også se om du finner en dvd tegnefilm på tilbud. Det pleier alltid og være på tilbud..

Hva med en lego boks til 99 kr på tilbud??
Det er en slik boks med legoklosser i...tror dere en 3 åring hadde vært glad for det eller??
Vet gutten min liker det, men...

ok!!!
Billig var det og[:D]

Back
Topp