Hva kjøper man til voksne gutter som bor hjemme?

Capri-Sonne

Glad i forumet
Synes det er ekstra vanskelig og kjøpe gave til nevøen på 19 år. Han bor hjemme og er veldig sær på klesstil o.l. Nå har han bursdag i nov ( blir 19 ) og det er snart jul. Eneste julegava jeg synes er vanskelig. Tips?

Har ingen tips dessverre, har selv gitt og gir penger. MEN jeg har gitt euro så ikke det brukes opp men spares til ferie (vet han ikke gidder gå og veksle :p)

Synes det er så kjedelig med penger, men er nok helst det han vil ha :)

Han skal vel sikkert flytte hjemme fra en dag, masse han trenger da og som han fint kan få nå. Broren min flyttet nettopp hjemmefra, men hadde da komplett servise og mye annet han trengte.

Har du mange nevøer/nieser? Vet at noen velger å ikke kjøpe gaver til dem lengre etter de har fylt 18, men det gjelder vel oftest i typiske store familier. Ville nok kjøpt noe som er kjekt når han en dag flytter ut, evt. gavekort :-)

Gavekort på kino?
Eller kjøpe forskjellig Spesialøl. Øl er trendy:)

Broren min er 19 og bor hjemme. Bortsett fra å gi gaver som fenger interessen hans, så blir han alltid glad når han får ting som han kan ha når han skal flytte for seg selv. Da gleder han seg liksom litt ekstra, så da vet jeg at det faller i smak ^^

Håndklær
Gavekort på kino
Kokebok
Ølsmakingskurs/
5 forskjellige typer gode øl
Svarte skinnhansker til vinteren

Back
Topp