Hva kjøper man til gutter på 13 år?

Gir de 200kr :P Jeg er dårlig på gaver, så da er det bedre de får kjøpe den selv. ;)

Gavekort. Du kan kjøpe et uspesifisert "VISA-kort," som han kan bruke hvor som helst, også på netthandel.
Eller så ville jeg spurt foreldrene hans om hva han ønsker seg, hvis du vil ha noe litt mer personlig enn penger. :)

Gavekort. Du kan kjøpe et uspesifisert "VISA-kort," som han kan bruke hvor som helst, også på netthandel.
Eller så ville jeg spurt foreldrene hans om hva han ønsker seg, hvis du vil ha noe litt mer personlig enn penger. :)
Det er like nytteløst å spørre de som å spørre barnet dessverre

Er vel sånn det ofte er når de er tenåringer. Ingen ønsker annet enn penger
Ja, det er jo sant, men jeg kan jo huske det selv, at jeg ble like glad for en cd (selv om det er avleggs nå), eller en bok, og enda mer glad hvis jeg faktisk hadde sluppet å si at det var akkurat det jeg ønsket meg.
Da følte jeg meg sett, og følte at de i omkretsen min brydde seg, og på en måte "anerkjente" mine interesser. :)

Sånn kul tskjorte med noe han liker, elelr sånn marvelmotiv. Ellers er de der Visakortene geniale :)
Eller en skikkelig god deo, de liker jo å lukte godt (les: mye) i den alderen.

Ja, det er jo sant, men jeg kan jo huske det selv, at jeg ble like glad for en cd (selv om det er avleggs nå), eller en bok, og enda mer glad hvis jeg faktisk hadde sluppet å si at det var akkurat det jeg ønsket meg.
Da følte jeg meg sett, og følte at de i omkretsen min brydde seg, og på en måte "anerkjente" mine interesser. :)
Han fikk jakke i det fotballaget han likte forrige jul .
Han har ikke så mye interesser, å det er jo begrenset hvor mange bukser han trenger.. (ønsker seg en type joggebukser of fikk det av flere )

Jeg er like "sær" som deg, gir aldri penger og blir trist å oppgitt over barn som tilsynelatende har alt og ikke ønsker seg noe annet enn penger.. Hva skal de bruke de pengene på da? Hvis de hadde klart å svare på det hadde det kanskje hjulpet litt..

Men har erfaring som "Kakedeig" i at klær av bestemte merker og deodorant kan bli satt pris den alderen.

Back
Topp