Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gir aldri penger ; )Gir de 200krJeg er dårlig på gaver, så da er det bedre de får kjøpe den selv.
![]()
Det er like nytteløst å spørre de som å spørre barnet dessverreGavekort. Du kan kjøpe et uspesifisert "VISA-kort," som han kan bruke hvor som helst, også på netthandel.
Eller så ville jeg spurt foreldrene hans om hva han ønsker seg, hvis du vil ha noe litt mer personlig enn penger.![]()
Jeg gir aldri penger ; )
Ha ha Nja mest fordi jeg er sær å nekter å gi penger tror jeg men takk ; )Det er fordi du er så kreativ i gavekjøp.![]()
Huff, det er nesten litt trist. :/Det er like nytteløst å spørre de som å spørre barnet dessverre
Er vel sånn det ofte er når de er tenåringer. Ingen ønsker annet enn pengerHuff, det er nesten litt trist. :/
Ja, det er jo sant, men jeg kan jo huske det selv, at jeg ble like glad for en cd (selv om det er avleggs nå), eller en bok, og enda mer glad hvis jeg faktisk hadde sluppet å si at det var akkurat det jeg ønsket meg.Er vel sånn det ofte er når de er tenåringer. Ingen ønsker annet enn penger
Han fikk jakke i det fotballaget han likte forrige jul .Ja, det er jo sant, men jeg kan jo huske det selv, at jeg ble like glad for en cd (selv om det er avleggs nå), eller en bok, og enda mer glad hvis jeg faktisk hadde sluppet å si at det var akkurat det jeg ønsket meg.
Da følte jeg meg sett, og følte at de i omkretsen min brydde seg, og på en måte "anerkjente" mine interesser.![]()