Hva kjøper man til en 4 åring?

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hei

Hva kjøper man til en gutt i barnehagen som fyller 4 år? Mini er invitert men får ikke gått, men vil jo gjerne gi en gave uansett.

Vi gir gjerne Lego. Her kjøper jeg en del når de har salg, så har jeg liggende. :) Ellers, lekebiler, tegnesaker, modelleire, superhelter.

Hos 4 åringen er lego, småbiler/andre kjøretøy, play doh, paw patrol, div superhelter og uteleker populært og det han fikk i gave, samt det vi har gitt og sett de andre i gruppa fått.

Tegnesaker er altid kjekt å ha og blir jo lity «forbruksvare» ofte for de små i denne alderen:-)

Tegnerull
Klistremerker
Skikkelig gode fargeblyanter
Kostyme
Klær, gjerne Lynet Mc Queen etc
Ansiktsmaling
Lego

Foruten det overnevnte er gavekort på kinobillett moro å få. De begynner jo gjerne å gå på kino i den alderen og her har det vært stas med egen billett.

Vi kjøpte en superheltbil fjernstyrt. Den var på tilbud til kr 149. Aner ikke om den falt i smak, for faren til dette barnet hilser ikke og har ikke sagt takk for gaven. Overså meg totalt. Utrolig uhøflig syns nå jeg

Vi kjøpte en superheltbil fjernstyrt. Den var på tilbud til kr 149. Aner ikke om den falt i smak, for faren til dette barnet hilser ikke og har ikke sagt takk for gaven. Overså meg totalt. Utrolig uhøflig syns nå jeg

Ikke uvanlig dessverre. Men, det kan jo hende at bursdagsbarnet takket barnet ditt?
Personlig sendte jeg mail til alle foreldrene, og takket for gavene til storebror. Er litt hyggelig å vise at man setter pris på ting. :) Samtidig så lærer jeg barna mine til å si takk.

Back
Topp