Hva kjøper du til barna i

Det varierer på barnet, men vi handler for rundt 500-1000 kr på hvert barn.. kjøper som regel ting de trenger og noe de ønsker seg :)

Vi har ett barn og bruker rundt 1000-2000, men det avhenger veldig av hva han ønsker seg. Ofte kjøper vi også ting han trenger, som sykkel, ski, skøyter osv..

Mellom 500-1000. Kommer helt an på hva vi handler. Alltid en blanding av noe han trenger og ønsker

Ca 1000 kr bare leker:) julekalenderen bruker vi ca 800 kr på:)

Tenker det blir lekekjøkken til jul så rundt 500kr. Kjøper ellers kun ting hun trenger nå når hun er så lita at hun ikke skjønner seg på gaver. Har begynt å få øynene opp for det nå da, så er spent på jula! :)

Til bursdag ligger vi på 600-700kr, til jul med gaver og kalender lander vi nok på rundt 2000kr.

Haha, jeg er litt sånn rar der sikkert. Men jeg fikser julekalender. Frøkna er for lita til å fokusere på hva hun fikk fra hvem, og hvem hun har fått fra, så fra oss får hun julekalender. Det er jo sånn overflod av gaver uansett på julaften, så hun merker det ikke.
Når hun blir eldre gjør vi nok om på det, men ikke enda.

Haha, jeg er litt sånn rar der sikkert. Men jeg fikser julekalender. Frøkna er for lita til å fokusere på hva hun fikk fra hvem, og hvem hun har fått fra, så fra oss får hun julekalender. Det er jo sånn overflod av gaver uansett på julaften, så hun merker det ikke.
Når hun blir eldre gjør vi nok om på det, men ikke enda.
Bursdagsgave får hun altså! Men da gjerne noe hun trenger eller noe hun har snakket om lenge at hun ønsker seg :-)

I fjor da gutten var 4 mnd fikk han ikke julegave fra oss, vi har jo kjøpt alt han trenger uansett. I år skal vi kjøpe lekekjøkken til han fra IKEA :)

Jenta vår blir 1 år og 9mnd til jul, så vi kjøper dukke med dukkevogn.. Blir vel ca 1100kr da, men tenker å kjøpe ordentlig kvalitet når vi først kjøper ;)

Jenta vår blir 1 år og 9mnd til jul, så vi kjøper dukke med dukkevogn.. Blir vel ca 1100kr da, men tenker å kjøpe ordentlig kvalitet når vi først kjøper ;)

Da blir hun sikkert glad! Vi kjøpte dukke og dukkevogn til jenta vår for noen mnd siden og hun har brukt den utrolig mye :) ser at hun virkelig har glede av det :) hun er 1 år og 7 mnd nå så ikke så stor aldersforskjell fra jenta di :)

Ca 500 kr til bursdag, og 1000 kr til jul, blir som regel ALLTID litt over :rolleyes:

Da blir hun sikkert glad! Vi kjøpte dukke og dukkevogn til jenta vår for noen mnd siden og hun har brukt den utrolig mye :) ser at hun virkelig har glede av det :) hun er 1 år og 7 mnd nå så ikke så stor aldersforskjell fra jenta di :)

Hun leker alltid med det når vi er på besøk hos andre barn, så tror det blir populært :)

Er også en liten gave for å forberede henne på at det kommer en baby i hus ;)

I år bli det dyrere julegaver enn normalt.. men til vanlig ligger vi rundt 1500-2000 pr barntil jul og rundt 1000 til bursdag

Back
Topp