Hva kjøper du når du er på Sverige tur?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
I morgen skal vi prøve oss på en siste Sverige tur. Jeg er jo ikke mye til hjelp her jeg humper rundt på krykker, men handlelista er klar. Så tenkte jeg at kanskje dere har noen tips til hva man bør kjøpe når man er på "Harry-tur".

Hva står alltid på handlelista di når du drar?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Capri sonne, karbonadedeig, bacon, kyllingfilet, toalettpapir, vaskepulver, oppvaskmaskin tabletter, såpe, sjampo, snus til mannen, vin, nuggets, yoghurt, knorr saus, og litt godis... Og ellers gode tilbud hvis det er noe jeg trenger... Hvor i sverge skal du?

Ormkur til katten, snus, alkohol, et par kilo(!) smågodt, brus, karbonadedeig og annet kjøtt, masse ost.

Har "heldigvis" ikke vært i Sverige som gravid. Tror jeg kunne handlet MYE rart da ;)

Eg kjøpe alltid grillet roastbeef på maxi, sååååå godt!! :rolleyes:
Ellers e det kjøtt i all slags former, caprisonne, godis og diverse mer og festis drikker ♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Capri sonne, karbonadedeig, bacon, kyllingfilet, toalettpapir, vaskepulver, oppvaskmaskin tabletter, såpe, sjampo, snus til mannen, vin, nuggets, yoghurt, knorr saus, og litt godis... Og ellers gode tilbud hvis det er noe jeg trenger... Hvor i sverge skal du?
Strømstad:)

Noen som vet In det er billigst å handle på eurocash i Strømstad vis avis polet eller om det lønner seg å reise opp til Nordby senteret? Hadde vært digg å fø alt unna på et sted. Er ikke i form og vil helst slippe storsenter!

Vi handler:

- Kjøtt
- Pålegg
- Melk
- Pytt i panne retter
- Ost
- Bakervarer til å spise på vei hjem... Nam...
- Godteri
- Krydder
- Ris
- Honning
- Vaskemidler
- Snus til samboeren
- Hamburger spises før vi kjører hjem... :-)

Mener at Eurocash er ganske rimelig. :-)

Maximat på nordby eller svinesund pleier jeg å dra, caprisonne, kyllingfile, burgere, svinekjøtt, saus, frosne grønnsaker, fløtegratinerte poteter i kjølevare, pommes frites, dopapir, dusjsåpe, hamburger dressing, brus, godis, pastiller, sjokoladeplate pålegg (veldig godt på ristet brød eller varme baguetter),

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Den babybox-pakka er babyproffsen, men babybutikken på Nordby er ikke babyproffsen mer. Jeg har å undersøkt litt ang den, men var ganske langt sørover en måtte reise for å finne den.
Ikke skyt meg om jeg tar feil... ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Back
Topp