Hva kjøper du inn?

Hildeee

Betatt av forumet
*Aprilbaby 2018*
Vi har ventet med å kjøpe inn noe, og tenker å få en oversikt nå over hva vi trenger den første tiden. Hva kjøper dere før barnet er på plass? ☺

Vi kjøper seng med tilbehør, vogn med tilbehør, bilstol, babycall, stellematte og alt som hører med til stelleplassen, brystpumpe (just in case - termin i påsken). I tillegg handler vi litt tøy i str 50 og 56. Vi har også kjøpt Mamaroo vippestol og skal kjøpe tripp trapp med new born seat. Så kommer alt sånt småtteri, som feberthermoneter, gulpekluter osv.

Har kjøpt vognbag og litt klær.

Har det meste etter storesøster, men skal kjøpe bedside crib, babynest og bugaboo donkey [emoji1373]

Vi kjøper seng med tilbehør, vogn med tilbehør, bilstol, babycall, stellematte og alt som hører med til stelleplassen, brystpumpe (just in case - termin i påsken). I tillegg handler vi litt tøy i str 50 og 56. Vi har også kjøpt Mamaroo vippestol og skal kjøpe tripp trapp med new born seat. Så kommer alt sånt småtteri, som feberthermoneter, gulpekluter osv.

Dette var ingen dum liste :)

Her er en liste fra Babyverden som en kan lese fort igjennom :)

Vi elsket vår tripp trapp stol med babyseat, helt herlig å kunne ha babyen i riktig høyde med middagsbordet :)

Ja det er jo og viktig.
Vi har familietid under middagen, det har vi hatt fra storebror var liten.
Da er det ikke lov med telefon og vi snakker med hverandre om hva som har skjedd den dagen, evt. hva som skal skje videre :=
Det er det vi har og, snakke om dagen som har vært og slikt [emoji5]

Nå har vi kjøpt nytt babysetet til bilen, men base :) På tilbud hos Barnashus.
Kjøpte med adapter til Baby jogger vognen vår. Så nå kan jeg ta med vogn og bilstol de gangene jeg skal på senteret :D
Savnet det litt med storebror.

Kjøpte og en lekegym da jeg var ikke fornøyd med den vi hadde.

Back
Topp