Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøper seng med tilbehør, vogn med tilbehør, bilstol, babycall, stellematte og alt som hører med til stelleplassen, brystpumpe (just in case - termin i påsken). I tillegg handler vi litt tøy i str 50 og 56. Vi har også kjøpt Mamaroo vippestol og skal kjøpe tripp trapp med new born seat. Så kommer alt sånt småtteri, som feberthermoneter, gulpekluter osv.
Det har vi gått til innkjøp av denne gangen -gleder meg til å brukeVi elsket vår tripp trapp stol med babyseat, helt herlig å kunne ha babyen i riktig høyde med middagsbordet
Det skal vi kjøpe inn å [emoji4] må holde på rutinene til storebror[emoji4]Vi elsket vår tripp trapp stol med babyseat, helt herlig å kunne ha babyen i riktig høyde med middagsbordet
Det har vi gått til innkjøp av denne gangen -gleder meg til å bruke
Det skal vi kjøpe inn å [emoji4] må holde på rutinene til storebror[emoji4]
Det er det vi har og, snakke om dagen som har vært og slikt [emoji5]Ja det er jo og viktig.
Vi har familietid under middagen, det har vi hatt fra storebror var liten.
Da er det ikke lov med telefon og vi snakker med hverandre om hva som har skjedd den dagen, evt. hva som skal skje videre :=
Det er det vi har og, snakke om dagen som har vært og slikt [emoji5]
Her og [emoji173]En av mine favoritt tider
<3