Hva kjøper dere til de små i...

Ajja

Gift med forumet
JULEGAVE???

Vi har tenkt på om det blir bare klær fra oss, men er ikke sikker :)
Har litt lyst å kjøpe en sånn baby gyngehest, men er så usikker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

her blir det vel ikke julegave til lillesøster fra mamma og pappa eller storesøster.
evt. noe vi trenger som en ny matte for å ha på golvet til å ligge på....
de skjønner jo ingenting av det likevel tenker jeg. Storesøster var mye eldre på sin først julefeiring og da føler jeg det blir noe annet....

Blir ikke noe dyrt siden han er så liten. Men kanskhe en utviklingsleke eller noe sånt :-)

Sendt fra mobilen.

De to andre her i huset krever at lille åsså får gaver ellers blir det urettferdig sier de så vi må kjøpe henne noe ;)

Vi har liksom alt av leker etter de to andre ;)
Men finner sikkert en liten leke også ;)

Til og me katta får gave her i huset ;)

Ingenting :) han skjønner ikke noe av det, og har svidd av et femsifret beløp på han de siste mnd ;)

Jeg samler opp litt av det hun trenger og gir til jul... selv om de ikke skjønner så mye av det så synes jeg det er hyggelig å pakke det inn å ha under treet. Blir mye ullundertøy og sånn som vi trengte likevel. Finner stort sett julegavene i år på rabatt, hvis man leter litt er det alltid noen lure kjøp å gjøre... kjøpte masse ullundertøy bl.a. til 20% på en nettbutikk som heter småungene, kom over en rabattkode "facebook"...
Ellers en liten leke ved siden av som kanskje er litt mer spennende, men er jo ofte papiret som er mest spennende for de minste likevel :P

Blir nok denne ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384534887618.jpg
    1384534887618.jpg
    33,1 KB · Visninger: 37
Ingen gave fra oss foreldre tror jeg. Storesøster skal kjøpe en gave og han til henne, men han har alt han trenger. Det jeg kunne tenkt meg til han får han av mamma, så da er det ikke mer igjen. Han får det han eventuelt måtte trenge underveis.

Vi kommer ikke til å kjøpe noe. Hun skjønner INGENTING av julegaver, og må si meg enig med at vi har og bruker mye penger på henne ellers :-)

Hva mener dere om at andre kjøper julegaver til barna deres da? Det er jo koselig, men det er jo så mye gaver og klær :| har snart ikke plass til mer tror jeg.. Av gaver og div. Hva ønsker dere, dere eventuelt til babyen? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Han kommer nok ikke til å få gave av oss foreldre, men tenker at storesøster skal få være med å plukke ut en liten ting som hun kan gi. Og så får hun gave av han såklart. Det han trenger av litt større ting har vi ønsket oss av besteforeldrene. Har blant annet ønsket oss en badestol til han, slik at han og storesøster kan bade sammen i det store badekaret når han kan sitte selv :)

Ingenting! Syns ikke det har noe for seg..

Blir nok en liten leke som guttene får velge, ellers ingenting :)

Har ikke pleid å kjøpe julegave første året hos noen av barna, siden alle har vært så små den første julen.. ser lissom ikke poenget med å kjøpe no, pakke inn, for så å være den som pakker opp igjen :P
Da kan man heller ha det til gode etter man har sett hva andre kjøper ;) og til dem har blitt litt større :)

☆★hilsen meg★☆

Blir ikke store greiene her... men en slant på sparebørsa tenkjer je og en liten symbolsk ting :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp