hva kjøper dere i Sverige?

Kose mor

Betatt av forumet
Bare undrer på hva dere kjøper på Harrytur, jeg bruker å kjøpe kjøtt..

Er det andre ting av matvarer som er "super" billig??

Nysgjerrig :)

Kjøper godis, men ellers så leter jeg etter ting vi ikke har i norge. Lakris strøssel som jeg bruker på is [8D] Det har jeg aldri sett i Norge ihvertfall. Og jeg er helt galt etter is med lakris... [:D]

Var på storhandel på onsdag og kjøpte :

Kjøttdeig, karbonadedeig-gauda (elsker den svenske osten) - entrecote - koteletter (uten ben) - kyllingfilet -
kyllingnuggets - gratinerte poteter - kjøttboller hm... [8|]  ja fyllte opp frysern. Påskegodt og cola.. ja og snus til gubben.

Store kvanta av alt, og jeg betalte 1800 kr, trenger ikke handle mer på flere mnd. bortsett fra tilbehør da..[:D]

ORIGINAL: Woolfmother

jeg har kjøpt et par sko en gang

hahaha.. en gang ja [8D]  vi kjøpte 4 par når vi var der sist, glemte å skrive ned de.. var til ungene da [:D]

Hvis du har barn, så anbefaler jeg Maiskroker! Du finner det ved siden av potetgullet. Ser ut som forvokste ostepop. Er ikke tilsatt salt, krydder etc. Det eneste som er på ingredienslista er mais. Min lille snupp elsker de!!

Kyllingfiltet kjøper jeg ikke lenger, er jo bare vann[:'(]

Men kjøper røyk, snus, svinefilet og bacon som regel. Handler jo for hele uka når vi først er der da.

Vi handler kyllinfillet (Gullfågel), kjøttdeig og annet kjøttmat, pålegg, egg, yoghurt, vaskemiddel, hårfarge, brødposer (hater de tynnetynne posene her hjemme), doruller, tørkeruller, cheeze doodles [:D], godis, havrevelling til lillegubben, kokesjokolade, lakrisstrøssel til is.
Også nesespray!!! Otrivin er myyye billigere enn hjemme. Tror det er 34 svk, mot nesten 50nkr her hjemme!
Klær (f.eks. Lindex og H&M er stort sett billigere enn hjemme. Lindex kan du til og med sammenligne for der står norsk og svensk pris på lappen.)
Med kursen i tillegg er det jo myyye å spare!!! Er jo nesten 20% avslag på alt over grensa!

Blir også en del babyshopping der fremover, da det er mye å spare på en del (jeg har kortere vei til svenske babyutstyrsbutikker enn norske...) også handler jeg en del interiørartikler der. Stearinlys bl.a.
Litt lei av Kid og Ikea da halve venninnegjengen ender opp med det samme, så da velger jeg heller ikke-kjedebutikker! [:D]

ORIGINAL: Febbis

Men kjøper røyk, snus, svinefilet og bacon som regel. Handler jo for hele uka når vi først er der da.

ikke bare vann, er fint blandet med mye fett og sterioider[;)]

ORIGINAL: vestfold80

Hvis du har barn, så anbefaler jeg Maiskroker! Du finner det ved siden av potetgullet. Ser ut som forvokste ostepop. Er ikke tilsatt salt, krydder etc. Det eneste som er på ingredienslista er mais. Min lille snupp elsker de!!

takker for tipset [:)]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Febbis

ikke bare vann, er fint blandet med mye fett og sterioider[;)]

De billige ja, ikke kronofågel og gullfågel  (vet ikke helt hvordan de skriver da [8D]) de er knall gode [:D] saftige og små som norske!

Back
Topp