Hva kjøper dere i gave til svoger/svigerinne?

Her får søsken og svoger/svigerinner felles julegaver. Og da er det som regel et eller annet de trenger til huset, eller noe annet de begge kan ha nytte av. Hva de får til bursdag varierer veldig.

Svogeren min får gavekort på xxl og en bokser. Svigerinna mi får gavekort på bohus og et par med vanter du kan bruke på telefoner med touch-skjerm, broren min får gavekort på elkjøp og et par med vanter (lik svigerinna mi). Gavekorta var noe de ønsket seg, mens jeg fant på en liten gave ved siden av :)

Her får broren min fiskekroker og penger:-) hans ønske....
Søstra til mannen med samboer får kjelesett som de har ønsket seg....
De andre søskene er single og får klær,sminke,euro(en skal ut å reise i januar) og div stesj til rommene sine som er nyoppusset:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi har kjøpt nye kjeler til broren min og dama hans.
Til søster min og mannen hennes har vi kjøpt kaffekrus og ildfastformer.

Samboeren min sin søster har vi kjøpt brettspillet "Ticket to ride".

Her feirer vi bare med søstra mi..og forholdet er ganske nytt... så hun får mer..

Så svoger har her fått et xbox spill ( Fifa 13)!

Ingenting, her kjøper vi kun til ungene. For å få ned pakkestyret har vi bestemt oss for å kun kjøpe til ungene.

Men tips: Noe til huset de trenger? Håndklær, gavekort på å gå ut å spise middag, gavekort på barnevakt om de har så små barn, alternativ gave - Unicef eller lignende organisasjon.

Her får søsken og svoger/svigerinner felles julegaver. Og da er det som regel et eller annet de trenger til huset, eller noe annet de begge kan ha nytte av. Hva de får til bursdag varierer veldig.

Samme her, i år får de en vannkaraffel og kjøkkenhåndklær.

Her kjøper me ting sammen for det meste. Har kjøpt pledd til svigerinna mi og mannen, sendt gavekort til svogeren min, har også sendt gavekort til mine to single svogera, det eine på sport 1, og eit på jernia (ønsket seg panne).
Til bror min og dama har me kutta ut gaver, fordi me ikkje skal feire jul i lag i år, så da sparar me dei pengane ;) Til søstra mi og mannen kjøper me heller ikkje dei julene me ikkje feirar saman, kun til ungane :)

Eit tips til venninner og svigerinner osv er forresten happy lights, dei er kjempefine. Eg skal gå til innkjøp av eit par slike til venninner, og eit par til meg sjølv også. Dei er fine både som bordpynt, i sånn stor vase, og for eksempel i vinduskarmen :)

Til svigerinner: spill til x-box, gavekort på nelly.com, gavekort på kicks, kokebok.
Svogeren min får gavekort på Biltema. De har alle vært tydelige på hva de ønsker seg, så det var ikke så vanskelig:)

her har de fått felles. kanskje noe typisk mann og kvinneting som hudpleie produkter til kvinnene og noe annet til han. har gitt felles for det meste som kinogavekort og andre gavekort m.m.

De bor ikke sammen, så her har vi kjøpt brettspill til henne, et annet til han, og en fellesgave med "kokebok for studenter" og forklær til hver av dem! :-)

Back
Topp