hva kan vi ta?

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
for forkjølelesen når vi er gravide? jeg er helt potte tett og har så vondt i halsen. Flere som meg? og hva tar dere? emoticon

Her har det gått i paracet, doc halspastiller/ fisherman og saltvannspray. Er endelig på retur igjen nå tror jeg! God bedring :o)

Jeg sprayet med saltvann kun og hiver innpå med curamed. Tar ingen andre medisiner. Føler jeg blir fortere frisk uten smertestillende. God bedring til deg.

Jeg bruker saltvann med menthol, paracet og repsils

Saltvannesespray med mentol funker supert her! Ikke den svake, men den sterke er knall!

Saltvannsspray og curamed! Curamed er knall, avhengig av det når halsen begynner å bli gromsete jeg! :D

takk for svar jenter :) da må jeg få sambo til å kjøpe saltvannspray med menthol (heter det bare det?) god bedring til dere oxo:)

Den jeg har heter mirawa menthol puls

Hei:) Nesesprayen Zymelin kan trygt brukes av gravide. Den funker like bra som otrovin osv...Jeg for min del har ingen nytte av noen av saltvannsprayene. Blir omtrent som å skvette vann på gåsa:-p Har heldigvis sluppet unna forkjølelse så langt i år:) (bank i bordet) God bedring til deg:)

Back
Topp