Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velger å forholde meg til matportalen i stedet for hva google sier den er ganske grei å forholde seg til.
Sist levde jeg stort sett på skive med norvegia og agurk. Iskald agurk. Kjente litt at behovet for iskald agurk melder seg nå hahaNår jeg googler havner jeg stort sett på et forum, Hehe, så det tar jeg med en løype salt. Men kjenner jeg meg selv rett så blir det de samme 10 rettene nå i 9 mnd når jeg først får dilla på noe så... Var veldig ensformig i matveien sist i alle fall!
Sist levde jeg stort sett på skive med norvegia og agurk. Iskald agurk. Kjente litt at behovet for iskald agurk melder seg nå haha
Haha, det hadde vært lykken her i huset, både sambo og mini elsker det (med sausen vel og merke ).Jeg har også hatt lyst på agurk sist spiste vi kjøttdeig og spagetti (uten saus eller ketchup til meg) så ofte mannen lot meg lage det
Jeg spiste nesten bare kald mat sist... og til frokost var det som oftest brød med leverpostei og friskpressa juice... eneste måten jeg fikk i meg fisk på var hvis mannen stekte den etter jeg sov.. ( orka ikke lukta eller synet av fisk egentlig.. og er der litt nå å).. og jeg spiste den kald på brødskiva dagen etter.. hehe... ellers hadde jeg dilla på sukkererter, redikker og minitomater... og drømte om spekemat.. noe som var noe av deet første jeg spiste etter fødsel
Mest sannsynlig er det ikke noe problem å spise noe sånt i norge.. MEN jeg leser ene stedet at å fryse er nok.. men andre steder ser jeg at det står at det ikke dreper alt.. og at den bør varmebehandles.. men varmebehandlet spekemat er ikke akkurat det som står på topp her.. hihi.. eller på pizza er greit.. og da bare holder jeg meg unna så lange det går... tenker at jeg MÅ ikke utfordre skjebnen med ting jeg er klar overLeste at man kan spise vakumpakket spekemat om man fryser den først?
Mest sannsynlig er det ikke noe problem å spise noe sånt i norge.. MEN jeg leser ene stedet at å fryse er nok.. men andre steder ser jeg at det står at det ikke dreper alt.. og at den bør varmebehandles.. men varmebehandlet spekemat er ikke akkurat det som står på topp her.. hihi.. eller på pizza er greit.. og da bare holder jeg meg unna så lange det går... tenker at jeg MÅ ikke utfordre skjebnen med ting jeg er klar over