hva kan man se..?

krølle..

Gift med forumet
[:)]hei.. er det noen som vet hva man kan se på ul i uke 10? beveger det seg eller er det bare hjertet man kan se... er så skeptisk når jeg ikke vet hvordan det er.. mistet i oktober og da (syns jeg) så det jo ut som en bebis....på en måte...heeeelt stille.. og da sa de at den hadde vært død ca fra uke 8-9 ut i fra ul...og da var jeg 13 u... sammenligner alt med "sist gang"... skummelt..

Man kan jo se et lite foster - et mini-menneske, som sansyneligvis beveger på seg ja. Tror ikke man kan se om det er noe feil med fosteret så tidlig, men man kan ihvertfall se hjertet som du selv sa. Var akkurat på ul i uke 8+3 nå. Kjempefin opplevelse! Har også hatt en ma. Er betryggende å få en tidlig ul hvis du kan få til det[;)]

Veldig betryggende..[:D] jeg merket iallefall ikke selv at noe var galt sist.. er 10+1 når jeg skal ha ul nå..... men virker jo så veldig lenge til... men vi gleder oss iallefall veldig;) håper bare  det beveger seg...[:)] Blir så GØØY!!!

Lottan: Var likens t meg og sist gang,kom på UL,og de sa at d hadde vært dødt i mnd...Er jo så nervøs å redd den gangen her vøtt..Er 3 år siden t meg nå,men tankene for sist gang er der fremdeles..:/

Back
Topp