J Jaja Gift med forumet 8 Okt 2009 #1 strimlet skinke? Hadde en veldig god idè når jeg kjøpte det på butikken men ikke pokker om jeg husker hva det var.... [8|]
strimlet skinke? Hadde en veldig god idè når jeg kjøpte det på butikken men ikke pokker om jeg husker hva det var.... [8|]
U Ups... Glad i forumet 8 Okt 2009 #2 FYlte tortilla lefser. Ost, skinke, erter, hvit saus. Gratinert i ovn og med salat. Nam nam.
J Jaja Gift med forumet 8 Okt 2009 #4 ORIGINAL: Gullungen nr 2 Omelett En slags pastagryte med ost og skinke Hm, lurer på om det var noe med pasta jeg tenkte på.. [8|]
ORIGINAL: Gullungen nr 2 Omelett En slags pastagryte med ost og skinke Hm, lurer på om det var noe med pasta jeg tenkte på.. [8|]
*Snuppo+1+1* Forumet er livet VIP 8 Okt 2009 #5 ORIGINAL: tipp koke ris og stek risen sammen med skinken[:)] og soyasaus,mais,løk og paprika...
Miss Hormontroll Gift med forumet 8 Okt 2009 #6 inni pitabrød med salat, mais, agurk, tomat, løk, osv.. naaaaam[:D]
M Mamalou Elsker forumet 8 Okt 2009 #7 Er det sånn smårettskinke? Den bruker vi på pizza. Smører 3-4 ss dolmio pastasus på først. Blir knallgod pizza[:)]
Er det sånn smårettskinke? Den bruker vi på pizza. Smører 3-4 ss dolmio pastasus på først. Blir knallgod pizza[:)]
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 8 Okt 2009 #8 Har du wok-panne?Kok fløte, ha i krydder... Ha så i kokt pasta og skinken... Vips, enkel og god middag..Loff/baguette på siden.. Kanskje litt grønn salat [:)]
Har du wok-panne?Kok fløte, ha i krydder... Ha så i kokt pasta og skinken... Vips, enkel og god middag..Loff/baguette på siden.. Kanskje litt grønn salat [:)]