Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart, ikke jeg heller haha. Har lagt det ved igjen herJeg får dessverre ikke åpnet bildet, men da skal jeg spørre etter tester for det du nevner hvertfall. Takk! Gi gjerne oppdatering på hva du gjør på jordmortimen
Hvis du følger råd på internett, tar folsyre og generelt er frisk bør det gå helt fint at det tar en stund før du får tatt prøvene. Gynekologen kan helt sikkert også gi deg råd om hva du burde gjøre videre, og hvor du eventuelt burde gå for å ta prøverTakk for masse god informasjon! Siden jeg har time hos gynekologen mistenker jeg at det blir tatt ultralyd hvertfall. Men jeg skjønner jo nå at jeg faktisk burde få meg en time hos legen også for å få tatt blodprøver, blodtrykk og diverse. Legen mente det ikke var noen poeng å komme til henne siden hun ikke kunne så mye om svangerskap Jeg kjenner flere som har født her tidligere, og de har hatt en fødselslege som har fulgt de gjennom hele svangerskapet. Men jeg syns det er litt tidlig å dele graviditeten med de, så jeg har ikke kontaktinfo til denne legen enda. Vet du noe om når disse testene burde tas?
Tenk gjerne på D-vitamin og omega-3 ogsåJeg har lite plager, spiser sunt og trener regelmessig, så da satser jeg på å vente til desember med videre prøver dersom jeg ikke får tatt de hos gynekologen.
Supert!! Da er nok lille happy!Takk for tips. Jeg tar allerede omega-3 tabletter og det er masse sol her vi bor
Takk for masse god informasjon! Siden jeg har time hos gynekologen mistenker jeg at det blir tatt ultralyd hvertfall. Men jeg skjønner jo nå at jeg faktisk burde få meg en time hos legen også for å få tatt blodprøver, blodtrykk og diverse. Legen mente det ikke var noen poeng å komme til henne siden hun ikke kunne så mye om svangerskap Jeg kjenner flere som har født her tidligere, og de har hatt en fødselslege som har fulgt de gjennom hele svangerskapet. Men jeg syns det er litt tidlig å dele graviditeten med de, så jeg har ikke kontaktinfo til denne legen enda. Vet du noe om når disse testene burde tas?