Men har egg,mel og alt det skvipet man trenger for og bake. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det meste, er bare og erstatte melken med vann![]()
Joda. Med alt sukker og smør som er i gode kaker så går det vel braEhm, det kan vell ikke bli godt om det egentlig er meningen at man skal ha melk!?![]()
Ehm, det kan vell ikke bli godt om det egentlig er meningen at man skal ha melk!?![]()
Hadde en pakke 1-2-3 boller her så har satt den. De ble skikkelig tunge sist så har ikke store forhåpninger.
Sambo har fått en ting for å kjøpe sånne, han er så glad i boller og kanelsnurrer nemlig.. Men han skjønner ikke at vi like godt kan sette en skikkelig bolledeig..Jeg har funnet ut at det er behov for mer vann enn det står på pakken, har du samme erfaring? Kan sitte igjen med nesten en halv pakke mel etter å ha laga deig til to pakker (en hel og en halv med samme mengde vann som til to).
Nei vettu, trur jeg ender med og måtte ha i ekstra mel . Deigen er jo helt våt.
Vet ikke hva jeg gjør galt, håper de blir luftige og gode men tviler på det![]()
Sprøtt!Men en klissete deig gir best resultat, man må bare smøre hendene med litt olivenolje eller lignende før man baker ut (ellers får man deig på hendene osv og det er jo ikke så herlig).
Får smøre ungen full av olivenolje![]()
Ah, skal småen bake må man vel kanskje ha litt mer fast deig jaLa bollene heve ekstra lenge, kanskje de blir mer luftige da
![]()
Jada, ble helt greie hvertfall. Men så overaska sambo meg med og komme hjem en time tidligere fra jobb siden jeg er så sliten. Så da ble jeg så glad at jeg brente det andre brettet. Haha![]()