Hva kan jeg servere??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Skal ha grand prix på lørdag. Blir ikke noe middag her da det begynner litt sent og de fleste spiser tidligere, men tenkte at i tillegg til snop og brus må vi ha noe annen lettvindt mat også.. Ikke middag liksom, men mer som småretter?

Noen tips?

Vi har fast tradisjon med hjemmelaga pizza på MGP!  Har vært sånn siden jeg var liten, og den har vi adoptert til vårt hjem også. Elsker tradisjoner! 

Her blir det taco på ungene og meg før de skal i seng. Mannebeinet rømmer huset *klok av gammel skade he he*.

Jeg får ei venninne på besøk og snuppa skal få lov å se en stund. Jeg skal lage sjokoladeostekake med Bailyes (koker Bailyesen så snuppa også kan spise den) og så blir det nok noe is og et fruktfat vil jeg tro :) 
Og for å ikke snakke om snopeskåla :p :p 

Trone skrev:
Her blir det taco på ungene og meg før de skal i seng. Mannebeinet rømmer huset *klok av gammel skade he he*.

Jeg får ei venninne på besøk og snuppa skal få lov å se en stund. Jeg skal lage sjokoladeostekake med Bailyes (koker Bailyesen så snuppa også kan spise den) og så blir det nok noe is og et fruktfat vil jeg tro :) 
Og for å ikke snakke om snopeskåla :p :p 

fruktsalat kunne jeg jo laget!

Vi skal også ha GP-kveld med en liten gjeng - stemmeskjemaene ligger klare

Jeg tenkte jeg skulle lage litt småplukkmat: Stekte kyllinglår, karbonader med fetaost, salsakjøttboller, potetbåter i ovnen, gresk salat og muligens en pastasalat. 

Tortilla ruller:

Du tar tortilla lefser og smører med snøfrisk med dill,  bittelitt creme fraice, litt persille og så har du spekeskinke i noen og røkt laks i noen.  Så rucolasalat. Så rulle de sammen og skjærer de i biter på skrått..  stikk en tannpirker i hver enkelt bit for at rullen skal holde seg sammen. Garantert godt!!!! 

Back
Topp