Hva kan jeg servere på romantisk piknik? :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Ikke alkohol for vi drikker ikke :) blir en times tid da oldeforeldre til lillemor vil låne hun litt ♡ synes det er søtt jeg :) tenkte da å overraske min kjære med romantisk piknik :) kanskje litt lettere når vi kun er 2 men kommer til å savne lillemor ♡

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Feks. hjemmelaget loff, salat, reker, frukt, jordbær dyppet i sjokolade, alkoholfri (musserende) cider e.l. hadde jeg synes var perfekt i alle fall :)

Det handler vel ikke så mye om hva man serverer, men om stemningen :p Åååh klisje, men sant!

Ost og kjeks og alkoholfri cider ja :) Evt champagnebrus :p Og litt oppskåret frukt, feks melon, og jordbær :) Er jo bare en times tid, da er det mer for kosens del enn selve måltidet kanskje? Bare en pause med litt kjærestetid :)

Noe godt dere liker å spise og drikke. :D Så enkelt!

Minipai med salat kanskje :) Hjemmelaget lemonade i glasset. Jordbær dyppet i sjokolade og rullet i nøtter til dessert.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er vel noe tapasretter som kan serveres kaldt også? Jeg ville laget foccacia med aioli for det synes jeg er så godt. Men kan ikke helt nå finne ut hva jeg ville hatt det til:p

Det handler vel ikke så mye om hva man serverer, men om stemningen :p Åååh klisje, men sant!

Ost og kjeks og alkoholfri cider ja :) Evt champagnebrus :p Og litt oppskåret frukt, feks melon, og jordbær :) Er jo bare en times tid, da er det mer for kosens del enn selve måltidet kanskje? Bare en pause med litt kjærestetid :)
Ja, det er for kosen sin del :) meldt knall vær så vil bruke tid ut :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Mange gode forslag :) takk for svar jenter :D

Enig:D
Hva mat er han veldig glad i og hva foretrekker han av drikke? Kjøp det og god piknik;)
Han er veldig glad i litt av hvert og han liker alkoholfri cider :)

Han er veldig glad i litt av hvert og han liker alkoholfri cider :)

Da får du fikse det;):D Kose dere:D

Ja :D takk :D

Back
Topp