Hva kan jeg putte oppi en kurv?

Qualitas

Forumet er livet
VIP
til besteforeldre? tenkte å legge oppi fløtekarameller som jeg har laget, men noe mer også.. må ikke koste så mye.. forslag?

Jeg har bla. kjøpt en kurv jeg skal fylle med forskjelligt til mine foreldre. Har kjøpt en cd til pappa, dag og nattkrem til mamma, et kryssordblad, et luktlys, fyrstikkeske med julemotiv på, noe julesnop, og tenkte å legge et par blader til oppi kanskje, eller noen mandariner for å få litt fin farge:)

julebrus, julemarsipan, tegninger fra unga, bilder av unga, verdens beste bestemor/bestefar/mormor/morfar ting og tang,
vin, sjokolade, potetgull, blader, bøker, lys, servietter, pepperkaker (hjemmelaget?),

vet ikke jeg :D

Jeg laget fløtekarameller, brente mandler, peppernøtter, kamferdrops og romkuler.
Puttet også oppi julegløgg som var kjøpt på apoteket, to marsipangriser og en flaske med vin :)

Alt jeg hadde laget puttet jeg oppi poser som jeg kjøpte på kremmerhuset, og laget etiketter utenpå. Går jo også ann å putte oppi et sånn oppskrift skilt de har på kremmerhuset, for de er veldig søte og morsomme :)

Noen koselige kaffekopper (det kan du finne billig), god kaffe, ullstrømper (har gode, rimelige på Europris), sjokolade, likør/vin/cognac (om de drikker alkohol), syltetøy, gode oster, kjeks, mm

ullsokker, godis, vin, hjemmelaga cider og syltetøy osv som fåes kjøpt, flaxlodd, nøtter, pocketbøker, body lotion, vanter, julekuler.

Pappa og kona får pinnekjøtt (lokal produksjon) med tilbehør og oppskrift, lokalt øl, hjemmelaget sild, og evt noe mer om jeg får laget det.

Mamma får en liten velværekurv!

Back
Topp