hva kan jeg ha spist..?

tretroll

Forumet er livet
VIP
Nathaniel skikkelig sprak-fiser i dag, begynner å grine hver gang for det gjør tydeligvis vondt[&:] Men jeg vet liksom ikke hva "galt" jeg har spist?!? må jo være det som gjør det....noen som vil tippe[:D]?

Enten, erter, løk, lakris, kaffe, appelsin, kål, sjokolade, eller kanskje muffins????[:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Enten, erter, løk, lakris, kaffe, appelsin, kål, sjokolade, eller kanskje muffins????[:D]

eneste han har reagert på av dette er løk....men har faktisk ikke spist noe av dette siden latte'n vår i går....ikke muffins en gang!!!!

Hvis det er lenge siden han har vært på do kan det jo være bommelom rett rundt hjørnet?!?[:)]

Noe med gjær i kanskje..

har spist lite gjærbakst også...men KAN være bommelommetid, er vel hmmmmmm[8|] noen uker siden sist.....men han pleier ikke være sånn som dette.......tja....hmmmm......håper det blir bedre i dag....

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: Nates Mamma

har spist lite gjærbakst også...men KAN være bommelommetid, er vel hmmmmmm[8|] noen uker siden sist.....men han pleier ikke være sånn som dette.......tja....hmmmm......håper det blir bedre i dag....

noen uker siden sist han haddevondt i forbindelse med bommelom, eller noen uker siden han sist bommelomma?[8|]

siden bommelom[:D] men det er helt vanlig for han....

noen uker siden sist han haddevondt i forbindelse med bommelom, eller noen uker siden han sist bommelomma?[8|]

siden bommelom[:D] men det er helt vanlig for han....

oj.. Elias bommelommer gjerne 2-3 ganger i løpet av en dag han...
kommer det sinnsykt mye når det først kommer da eller?

jepp. bæsjostrofe type tsjernobyl[:D][:D]

Hehe, får håpe han sier ifra før det kommer da, så dere kan hive han under en pressening og hoppe bak sofaen i dekning

Back
Topp