hva kan jeg forvente meg i morgen?

!!

Forumet er livet
VIP
Skal til egen i morgen! Hun satt opp 2 legetimer til meg[8|] Så hva kan jeg forvente meg di gjør i morgen?[8D] 

Aldri hvert hos legen på kontroll før. Skulle ha med urinprøve da, det er det eneste jeg vet![:)]

Sjekker nok urinen, tar blodprøve, fyller ut sv.skap papirene og snakker litt kan jeg tenke meg...bestiller time til ul [:D]

Lykke til [;)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Sjekker nok urinen, tar blodprøve, fyller ut sv.skap papirene og snakker litt kan jeg tenke meg...bestiller time til ul [:D]

Lykke til [;)]

Var det jeg fryktet[:(] Uff, får bare manne meg opp.

På første kontroll skal du måles og veies og sjekkes, så de vet om du er ved god helse, hva vekten din var i utgangspunktet og så videre.

De kommer nok til å måle blodtrykk, og høyde+vekt. Det kan være lurt å veie seg hjemme hver gang, så er du sikker på at det alltid er samme vekt og du slipper å trekke fra for klær osv.

Og så vil de vel snakke litt da, vite hva du tenker om svangerskapet, og du kan spørre om alt du lurer på [:)]

Lykke til!

Lykke til[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

Takk for svar[:D] 

Har du blodprøveskrekk, ikke noe kjekt. Kan jo spørre om du kan legge deg nedpå mens de tar blodprøvene?

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: mamma til leah

Takk for svar[:D] 

Har du blodprøveskrekk, ikke noe kjekt. Kan jo spørre om du kan legge deg nedpå mens de tar blodprøvene?

jo, eg kan jo gjøre det også[:)] Vi får se koreis det går i morgen! Har bare "fæle" minner fra forrige svangerskap. Måtte ta prøve hver jordmor'time pga. jernlageret og lav blod prosent, så håper eg slitter det denne gangen!

tusen takk for tips[:D] rekker det nok ikke i morgen, men skal hugse på det ti neste gang[:D]

lykke til :)

ORIGINAL: Anne L

Du kan kjøpe et plaster med litt bedøvelse i[:)] på apoteket. Det skal tas på ca en time før blodprøvene skal tas. Da kjenner du ingenting. Har brukt dem på jentungen. Har glemt hva det heter, men det vet de på apoteket

de heter "embla"

Lykke til med første legetime [:D]

Back
Topp