Hva kan hjelpe?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har noen forferdelige smerter i beina mine i dag, det stråler ned fra bekkene og ned i lille tåa. Det verker, men samtidig er de visne om dere skjønner? Nå har min samboer prøvd å massert det bort, jeg har tatt en paracet, men ingenting hjelper:( Det er så vondt så tårene mine renner. Og vi skal på besøk snart så jeg må komme meg opp. Noen tips til hva som kan redusere slike smerter?

Det høres ut som isjasnerven ligger i klem, men hva man kan gjøre med det vet jeg ikke. God bedring!

Sjakkruta skrev:
Det høres ut som isjasnerven ligger i klem, men hva man kan gjøre med det vet jeg ikke. God bedring!

Mye mulig altså, men vill ikke ha den i glem noe mer nå;) Tusen takk, tenker ett varmt bad kanskje hjelper, men har ikke badekar:(

søteste skrev:

Sjakkruta skrev:

Mye mulig altså, men vill ikke ha den i glem noe mer nå;) Tusen takk, tenker ett varmt bad kanskje hjelper, men har ikke badekar:(

Jeg tror ei venninne av meg hadde det der i store deler av svangerskapet sitt, så mulig det ikke går over før ungen er ute? Men kanskje du skulle hørt med lege/kiro/fysio e.l. imorgen.

Sjakkruta skrev:

søteste skrev:

Sjakkruta skrev:

Jeg tror ei venninne av meg hadde det der i store deler av svangerskapet sitt, så mulig det ikke går over før ungen er ute? Men kanskje du skulle hørt med lege/kiro/fysio e.l. imorgen.

Skal til fysio i morgen pga bekkenet mitt, får høre med ho da. Stakkars din vennine, håper dette bare er for en dag:( Det er lenge igjen for å si det slik:p

søteste skrev:

Sjakkruta skrev:

søteste skrev:

Sjakkruta skrev:

Skal til fysio i morgen pga bekkenet mitt, får høre med ho da. Stakkars din vennine, håper dette bare er for en dag:( Det er lenge igjen for å si det slik:p

Håper du får noe hjelp da Jeg kan godt tenke meg hvordan dere har det da jeg selv har operert ryggen for prolaps som klemte på isjasnerven. Ikke det deiligste jeg har opplevd nei..

Back
Topp