Hva kan feile gutten min?

galas

Betatt av forumet
Gutten min på 4 år var syk i påsken og etter dette har han liksom ikke kommet i gang igjen. Han blir fort sliten og orker lite. Kan plutselig være i fin form deler av dagen, men så er det liksom at det kommer over ham og han blir slapp, grinete, kosete og virker sliten. Han opplevd flere ganger at han har sagt at han vil sove. De har kommentert dette i barnehagen også. De to siste dagene har han vært veldig slapp i barnehagen. Han vil ligge på sofaen eller i fanget til de voksne. Han har hatt to episoder i barnehagen der han plutselig blir helt blek, dette litt sammen og de voksne opplever at han mister kraft i kroppen.

Han sover greit på natten (20.00 - 07.30). Sluttet å sove på dagen før han var 2 år. Han har ikke feber, ikke snue, ikke hoste og ikke noe vondt i magen eller problemer med avføring. Når jeg spør om han har vondt noen plass sier han nei. Men av og til ber han om at jeg skal bære ham for han sier at han orker ikke gå. Han spiser svært lite... Virker interessert når han kommer til bordet, priker litt i maten, men skyver den bort.

Noen som kjenner seg igjen og har hatt barn som har hatt det sånn? Har time hos legen i morgen, så håper det blir tatt litt prøver av ham.

Hmmm... Første som falt meg inn var kyssesyke...? Vet man kan miste matlyst og bli veeeldig slapp i ukesvis/månedsvis etter at sykdommen opptrer...

Huff håper legen kan hjelpe

Rett og slett etterdønningar etter sjukdom? Her har både mannen og broren min hatt influensa og det har tatt enormt lang tid før dei var nokon lunde seg sjølv igjen.

Hmmm... Første som falt meg inn var kyssesyke...? Vet man kan miste matlyst og bli veeeldig slapp i ukesvis/månedsvis etter at sykdommen opptrer...

Meg også. En gutt i familien hadde samme symptomer når han hadde kyssesyken. Ellers sitter influensaen som går i år i veldig lenge etterpå.

Back
Topp