Hva kan du IKKE klare deg uten?

JanetMH

Flørter med forumet
Moderator
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Har du noe du er helt avhengig av? En ting eller dibedutt som må være med deg alltid? Her snakker vi ikke om mann, barn eller mobiltelefonen. 

Vi vil gjerne høre hva DU trenger. Svarene kan bli brukt i en artikkel på Babyverden/Familieverden.

Mvh journalist Janet

Melk og brød, og det ser jaggu svart ut for det også gitt!

Ellers må jeg ha lommeboka mi med meg.. Det er ikke alltid jeg bruker den, men den må VÆRE MED uansett..

95% av tiden (om ikke mer) har jeg med meg nettbrettet mitt, et Galaxy Tab P1000.
Leser mye på nett (fanfics, mest), og da blir mobilen litt liten, og iPaden litt for stor.

I tillegg betyr det at når jeg og Jr. er på vei til/fra barnehagen (minst en halvtime på bussen hver vei) kan han spille på mobilen/nettbrettet og jeg lese på den andre. ;)

Før hadde jeg ALLTID en bok i veska, nå bruker jeg brettet i stedet. :)

Har alltid med meg denne - avhengig!
http://www.leatherman.com/product/Micra
Da fikser jeg det meste. Den er jo ikke større enn en lighter,og kan brukes til ALT!Micra

(Ellers er det vel de vanlige greiene,som lommebok- og en bok. Har i 99% av tiden med meg en bok i lommen på jakken,tilfelle det blir noen minutter til overs en gang...)

Snus og Mobilen... Jeg dør litt om jeg ikke har mobilen min!

Håndkrem! Jeg hater å være tørr på hendene. Har en i veska, en i skuffen, en i bilen osv.

Coca Cola og internettilgang. Klarer meg forsåvidt uten mobilen, med tanke på det å snakke i den, for jeg snakker veldig lite i den. Men den er grei å ha så jeg har internettilgang i lomma.

Joggebukse!

Toalettmappen min

Jg blir stressa om jeg ikke har lip-balm og tyggis. Jeg klarer meg vel uten om jeg ikke har med, men jeg blir ukonsentrert om det viser seg at jeg har glemt det!

Jeg er avhengi av hudpleie, dagkrem og rens. Det har jeg vært siden ungdommen. Ellers er jeg ikke avhengi av noe. Annet enn penger til å leve av som alle andre :)

Akkurat nå er det link.... Ellers er det heldigvis lite som MÅ være med, men av andre ting er jeg helt avhengig av joggebukser!

Jeg må ha snusen min med meg og parfymen min..har alltid de to tingene i veska hvertfall, og alt annet som lommebok, mobil, nøkler og hår stæsj 

Det må være leathermanen , kan brukes til at og så er det notatboka mi som jeg skriver ned alt jeg må huske

Sønnen min ;) ellers så ser folk meg sjeldent uten vesken min, der har jeg alt jeg trenger oppi. Får ofte kommentarer på det å, hehe ;)

Back
Topp