Hva kan dette være?

Jistine

Elsker forumet
Sitter nå og ser på tv og får noen voldsomme stikninger i underlivet, kjennes ut som om han prøver å presse seg ut!![&:] Også har jeg masse stikninger som iler ned lårene og ut i hoftene.. Det føles ut som om det brenner, men bare i et lite øyeblikk.. Var med jm idag og han har festet seg sa hun..[:)]

Høres ut som nedpress, dvs at babyen liggen å presser ned i bekkenet. Har mye av dette selv. Her er hodet også festet.

det har jeg hatt lenge. kjennes egentlig mest ut som han vil prøve å presse ut en fot eller noe.. [&:]

ORIGINAL: inamaria

det har jeg hatt lenge. kjennes egentlig mest ut som han vil prøve å presse ut en fot eller noe.. [&:]

Ja, det kjennes jammen det ikke verre ut her også noen ganger! Jeg vet jo det ikke er en fot eller noe da, men liksom som om han prøver å lirke hodet eeenda lenger ned liksom![&:]

ORIGINAL: Jistine

ORIGINAL: inamaria

Ja, det kjennes jammen det ikke verre ut her også noen ganger! Jeg vet jo det ikke er en fot eller noe da, men liksom som om han prøver å lirke hodet eeenda lenger ned liksom![&:]

det er nok helt sikkert nedpress. Jeg vet at hodet til lillegutt er festet, men han kan likevell presse seg nedover. innimellom er det som om han er på god vei ut.. føles nesten som at jeg bare kan putte oppi en finger å kjenne hele babyen liksom, men jeg har ingen åpning, så det er jo ikke mulig [:D]

Back
Topp