Hva kan dette være?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg har dott i øret pga ørebetennelse... Men får ekstra dotter i begge ørene når jeg snyter meg.. da føles det som om hele hodet sprenges. Gruer meg til hver gang jeg skal gjøre det.

Har tenkt tanken på bihulebenennelse.. men gjør ikke vondt under øynene og rundt nesa sånn til vanlig.. bare hvis jeg bøyer meg ned..

En vanlig forkjølelse?

får dotter i ørene når jeg snyter meg og jeg får dott i ene øret når jeg spiser... ordentlig ubehagelig!
forkjølelse her[:D]

ORIGINAL: Løveunge05

Ved bihulebetennelsen jeg har hatt (har hatt en gang), så presset det på når jeg bøyde meg, men det verket også i kjeven og kinnbeina. På slutten føltes det som hele tannraden hang og dinglet rett og slett..

Vil tro du bare har forkjølelse, men følg med så det ikke blir verre

Har sinnsykt vondt i tenna da.... oppe på begge sider.. men har relatert det til ørebetennelsen jeg da? Klarer nesten ikke å bite tanna sammen jeg

ORIGINAL: Tammis

Luftveier og øreganger hører sammen, derfor du får dotter i ørene når du snuter deg.
Og derfor barn over 1 år ikke skal bruke smokk...

Huh? skal de ikke? da kan hva skje?

da jeg hadde bihulebetennelse så gjorde det veldig vondt med øyenbrynene og vondt når jeg bøyde meg...
men kansje du kunne gått til legen og fått deg noe antibiotika for det er ikke noe godt å gå rundt med øreverk eller bihulebetenelse

Back
Topp