Hva kan dette være?

mammatilTheodor

Elsker forumet
Søsteren min har en baby på 12 dager.. Hun har vært helt tett i nesen i over en uke, og puster bare med munnen.. Har vært på helsestasjon, og vært på barsel, der de tok en slange i nesen og prøvde suge ut, men kom ingenting.. De skylte også med saltvann, men har ikke blitt bedre. I natt ble hun faktisk verre, og får ikke sove ordentlig. Det høres skikkelig ekkelt ut når hun ikke får puste ordentlig. Noen som vet hva dette kan komme av?

har hun blitt sjekket for skjeve nesevegger? Kanskje det er innsnevring i nesegangen eller skjev nesevegg som sperrer for luften? Ville tatt henne med til legen for en sjekk jeg. Håper niesen din blir frisk og fin i alle fall!

ORIGINAL: lenemor

har hun blitt sjekket for skjeve nesevegger? Kanskje det er innsnevring i nesegangen eller skjev nesevegg som sperrer for luften? Ville tatt henne med til legen for en sjekk jeg. Håper niesen din blir frisk og fin i alle fall!

Ja, hun er på vei til legekontoret akkurat nå faktisk[:)] Så jeg håper de finner ut av det! Får så vondt av å høre på henne[:o] 

Back
Topp