Hva kan dette være?

Anita74

Forelsket i forumet
Hei alle. 

Håper noen av dere som er, eller har vært gravide kan svare meg.

Jeg klemmer ut noe som ligner melk fra den ene puppen??!  Vet jeg hadde EL helgen 3-5/4 ( positiv ELtest).  Det er kun en bitte liten dråpe av gangen, og det startet i midten av forrige uke..

Kan ikke huske noe om dette fra da jeg var gravid for snart 9 år siden.. 

Noen som har noen forslag?

Da kommer vel dette av at jeg er gravid da..  [:D]   SVAK positiv test i går..

[:)]jeg hadde også det og tok en test men den var negativ, så jeg trodde det var hormonfeil. men det var det ikke jeg var nemlig gravid.[:D][;)]

Hvor tidlig startet det hos deg, edurt? 

[:)]var vel to uker etter forventet mens, jeg tok to tester og begge var negative. hadde hørt en gang at hvis man fikk "melk" ut av brystene så var det ett sikkert tegn på at man var gravid. og det var det på meg men testene sa nei. de slo ikke ut før en mnd etter forventet mens. g da var jeg nesten to mnd på vei.hadde det på følelsen hele tiden at jeg var gravid da.

Så spennende da..   [:)]

Men i mitt tilfelle skal jeg jo ikke ha mensen før om ca 1 uke..?  Litt vell tidlig da kanskje.. 

nei da blei jeg litt usikker. men kan jo være. så lykke til

Dytte dytte.. 

Kanskje noen andre som vet?

håpe du er gravid da, at det ikke bare er pga sterkt ønske om og bli så gjør det!![:D][;)]

Er det mulig å begynne å få melk fordi man ønsker å bli gravid?

Jeg var jo gravid, men mistet i januar, men regner egentlig ikke med at det har noe med saken å gjøre, siden jeg oppdaget denne "melken" først i forrige uke..  Huff, ganske frustrerende.. [&:]

enkelte som adopterer klarer og amme de!!! så det er en mulighet, men det er sikkert også graviditet[;)]

Jøss, det visste ikke jeg..  

Ja ja, skulle jeg ikke blitt gravid denne gangen, er det i hvert fall ingen som kan si at jeg ikke ønsker det hardt nok..  [:D]

Vennina mi trodde at hun var Gravid for hun hadde visst skviset noe ut av bryset, Men det var ho Ikkje......
Såh lurer litt på hva det var hun skviset ut derfra.....

[:D]

Enten er du gravid eller så er det noe hormonelt:) Hvis du er usikker så ta deg en tur til legen for å sjekke da vel:) Lykke til!

Back
Topp