Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er redd for å gjøre det verre ved at det blir infeksjon i detSer ut som det er pussfylt. Kanskje du har fått noe inn der, en liten flis f.eks? Men hvordan i all verden har du klart å ikke stkke hull på den???Jeg ville gjort det, og sett om det kom noe og evt om det gror da.
![]()
Er redd for å gjøre det verre ved at det blir infeksjon i detikke så gøy å stikke en nål i foten på mini
![]()
HahahhahaTrodde det var din fot!![]()
Hahahhahanei greit jeg har liten fot men ikke såå liten
hihi
Hehe nei kom ikke på å skrive at det var mini hellerHehe, var ikke så godt å se i mørket i går.![]()
Ja det var min tanke ogsåTa det med til legen, så får du et godt svarBedre at en lege evt stikker hull i foten på mini, enn at du skal gjøre det selv
![]()
Ja det var min tanke ogsåhar time på onsdag
blir spennende å høre hva det kan være
![]()
Ja det var min tanke ogsåhar time på onsdag
blir spennende å høre hva det kan være
![]()
TakkLykke til![]()
Ja det skal jegHolda oss oppdatert da![]()
Er redd for å gjøre det verre ved at det blir infeksjon i detikke så gøy å stikke en nål i foten på mini
![]()
Trodde det var din fot!![]()
Haha ja skulle veldig gjerne ønsket jeg hadde slik babyhud under føtteneJeg trodde også detMen egentlig hadde du vært veldig heldig hvis du hadde hatt sånn hud på føttene dine! Tror jeg var så fokusert på å se på den lille kulen at jeg glemte å titte på foten.
Det var en liten fotvorte. Skulle ikke gjøre noe siden den var så liten og ikke var vond![]()
Han sa det kunne ramme hvem som helst og at det ikke var unormalt. Men før 3mnds alder opplevde de ikke at noen fikk.Kor vanleg er det st dei sååå små får fotvorte? Sa legen noko om det?