Hva kan dette være?

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Trodde først det var en kvise, men har hatt den i et par uker nå. Ikke forandret seg. Kan det være forvorte? Synes kanskje den er litt for gul til det.. Noen tanker??
ImageUploadedByBV Forum1425505946.422722.jpg

Ser ut som det er pussfylt. Kanskje du har fått noe inn der, en liten flis f.eks? Men hvordan i all verden har du klart å ikke stkke hull på den??? :p Jeg ville gjort det, og sett om det kom noe og evt om det gror da. :)

Ser ut som det er pussfylt. Kanskje du har fått noe inn der, en liten flis f.eks? Men hvordan i all verden har du klart å ikke stkke hull på den??? :p Jeg ville gjort det, og sett om det kom noe og evt om det gror da. :)
Er redd for å gjøre det verre ved at det blir infeksjon i det:o ikke så gøy å stikke en nål i foten på mini:p

Ta det med til legen, så får du et godt svar ;) Bedre at en lege evt stikker hull i foten på mini, enn at du skal gjøre det selv ;)

Ta det med til legen, så får du et godt svar ;) Bedre at en lege evt stikker hull i foten på mini, enn at du skal gjøre det selv ;)
Ja det var min tanke også:p har time på onsdag:) blir spennende å høre hva det kan være:p

Jeg trodde også det :D:D:D Men egentlig hadde du vært veldig heldig hvis du hadde hatt sånn hud på føttene dine! Tror jeg var så fokusert på å se på den lille kulen at jeg glemte å titte på foten.
Haha ja skulle veldig gjerne ønsket jeg hadde slik babyhud under føttene:D

Det var en liten fotvorte. Skulle ikke gjøre noe siden den var så liten og ikke var vond:)

Det var en liten fotvorte. Skulle ikke gjøre noe siden den var så liten og ikke var vond:)

Kor vanleg er det st dei sååå små får fotvorte? Sa legen noko om det?

Back
Topp