Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hand munn og fotsyken kanskje?
Klör hun?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Klør ikke. Har ikke sett noe rundt munnen. Kun hender, føtter og noen ved bleiekanten på rumpaTenker også fot, hånd og munnsyken. Har hun noe rundt munnen eller inni munnen?
Begge jentene mine hadde dette i høst uten at de var altfor plaget. Hun eldste hadde vondt i munnen eneste.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva kan gjøres med det? Smittsomt? Tenker på Sofia, vil ikke ha sykdom nåEnig med de andre ang munn fot og håndsykdom.
Storebror hadde under føttene, inni henda og desidert mest i bleieområdet.
Han var to år ca da han hadde det.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Er smittsomt ja, men ikke noe spes å gjøre med. Går over av seg selv etter noen dager.Hva kan gjøres med det? Smittsomt? Tenker på Sofia, vil ikke ha sykdom nå
Ringe lege eller går det vekk av seg selv?
Sent from my iPad using BV Forum
Da blir drt telefon til legen da.. blæ... spurte i dag, og de hadde ikke sett noe sånt førEr smittsomt ja, men ikke noe spes å gjøre med. Går over av seg selv etter noen dager.
Men kan jo være greit å få en lege til å se på det med tanke på at dere har en baby. Greit å være sikker på hva det er. Spør også bhg om det har vært flere tilfeller de siste dagene.
Ikke alle får det i eller rundt munnen. Hos jentene mine kom det der til slutt, og var bare der de hadde vondt/klødde. Snuppa fikk det også i bleieområdet. Er ett virus som må gå over av seg selv.Klør ikke. Har ikke sett noe rundt munnen. Kun hender, føtter og noen ved bleiekanten på rumpa
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hørte i bhg, å fler som har hatt/har det nå.Ikke alle får det i eller rundt munnen. Hos jentene mine kom det der til slutt, og var bare der de hadde vondt/klødde. Snuppa fikk det også i bleieområdet. Er ett virus som må gå over av seg selv.
Så mest sannsynlig vil jeg tro det er det, men er du usikker ta en tlf til legen
Ja da er det nok ikke noe å lure på...Hørte i bhg, å fler som har hatt/har det nå.
Blæ... dåp/bursdag om 11 dager
Er nok ikke det da nei.Ja da er det nok ikke noe å lure på...
God bedring
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja det pleier å være flere som får det når det først bryter ut.Hørte i bhg, å fler som har hatt/har det nå.
Blæ... dåp/bursdag om 11 dager
Så bra krysser fingrene for det jaJa det pleier å være flere som får det når det først bryter ut.
Vil tro det er over til dåpen