hva kan dette være

målebånd

Flørter med forumet
jeg kløør  og har små klumper i huden, ser ut som myggstikk.Men det er ikke det.Jeg har det på puppene ,ryggen,lårene og beina..
De klør så Jævlig.[&:]

vi har ikke katt.kan man få kattelopper uten det.. og bedbugs. Tror jeg sover på sofan i natt. [&:]

fuglemidd??? det klør som bare f...

ORIGINAL: målebånd

hvordan blir jeg kvitt  det og hvordan får man de

Jeg og eldste gutten fikk det i fjor,var ingen ting å gjøre med bortsett fra å smøre på kløstillende,jeg brukte MYYYE aurax og en spray fra apoteket,tror det var aderma sin.... det går tilslutt over av seg selv,vi fikk det da vi hogg ned et tre,hvor det hadde vært et rede...

JEG har fått prikker på begge hendene, som klør. Det gjør jeg ALLTID i starten av sommeren når jeg har fått sol på meg. Så kan det være at du har sittet ute i sola?

ORIGINAL: Valpolicella

Fuglelopper sikkert. Har du katt eller har du lufta dyna?

ingen av delene.mn har hatt vineduet åpent.og  en sønn i ute barnehage

ORIGINAL: Solo super

fuglemidd??? det klør som bare f...

kommer da ikke før i mai/juni...
og de kan man se med øynene krabbe inn og ut av sokker om tøy om man har på lyst tøy[8D]

kan være skabb![&:]?

bilde f.eks av skabb (ka se anderledes ut også)

http://www.helsedoktoren.no/pc-246-33-Skabb.aspx

ORIGINAL: Lille_Rosin

høres ut som elveblest synes jeg da.

her var mange ekle forslag.   så ikke ut som skabb.for det er ikke mange slike små.Men som store myggstikk.Hovne flater(det er blitt større )

ORIGINAL: målebånd

her var mange ekle forslag.   så ikke ut som skabb.for det er ikke mange slike små.Men som store myggstikk.Hovne flater(det er blitt større )

Trenger ikke være mange nær hverandre og de blir jo store når de kløs på.

Kan også være lopper/sengemidd, eller noe vanlig utslett.

Back
Topp