Hva kan dette være da?

galas

Betatt av forumet
Har i dag fått så vondt i skambenet (fælt ord, men det er nå det det heter). Det er verst når jeg står stille. Da er det veldig vondt, og jeg må prøve å bevege meg. Hvis jeg går er det ikke vondt. Er dette bekkenløsning? Redd for at det skal være noe galt jeg... Ikke vondt i magen og ingen blødning. Bare veldig vondt i det området der...

Trenger litt beroligende ord, og gjerne en forklaring hvis noen har det :)

*klem* Har nok ingen erfaring her, men om det ikke går over så ville jeg nok rådført meg med legen. Håper det går over snart!  Masse lykke til! :)

Det kan være bekkeløsning. Ikke unormalt at det starter foran ved skambein/symfysen. Blir det verre hadde jeg tatt kontakt med legen og fått rekvisisjon til fysioterapeaut, det har ihvertfall hjulpet meg masse allerede :)

Det er nok bekkenløsningsmerter. Alle har vi jo bekkenløsning til en viss grad, slik at vi kan få ut denne babyen :) Men trenger ikke bli verre. Jeg har sånn noen dager, det hadde jeg sist svangerskap også. Akkurat nå har jeg isjias smerter, det hadde jeg sist noen uker, og håper det snart går over. Håper det ikke blir verre hos deg

Back
Topp